Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Pią 19:56, 07 Lip 2006 Temat postu: Co się mogło stać??!!??!! Pomóżcie |
|
|
Wziąłem mojego mustanga i się przejechałem. Zrobiłem z dziesięć kilometrów i spotkałem kolege któremu dałem mój motor aby się kawałek przewiózł. Oddal mi go, ujechalem 100m, Jawa zaczęła wydawać jakiś dziwny bardziej basowy dżwięk, strzeliło z wydechu i zgasła... Odpalała później, znów można było usłyszeć ten dźwięk i po dodaniu gazu zgasła. I musiałem ją przypchać do domu. A, że było już późno zostawiłem ja w garażu i nie patrzyłem co nawaliło. Jutro zobaczę. Ale jak sądzicie co się mogło stać?????!!!!!
Dodam, że motor jest 170 km po szlifie, wymianie tłokai pierścieni.
Możliwe, że pierścionki się rozsypały albo coś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 23:09, 07 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mi się wydaje że pierścień mógł po prostu pęknąć, ale mechanikiem nie jestem a przygodę z jawką dopiero zaczynam, nawet na niej nie jechałem porządnie bo cały czas jest w warsztacie, więc się nie znam z praktycznego punktu widzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Sob 8:17, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj ją odpaliłem. Rusza z miejsca, baa nawet da się jeździć tylko trzeba jeździć na minimalnych obrotach. Po tylko troszkę większym dodaniu gazu momentalnie ją muli i żeby nie zgasła trzeba przejść na niskie obroty. Iskra jest raz na 10 kopnięć, sprawdzałem na kilku świecach i kicha. Możliwe, że się zapłon rozregulował? A może ten pierścień? Pomóżcie, co się mogło stać. Zrobiłem remont, wydałem 170zł, pojeździła 2 tygodnie i kicha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Don Ciechu
Bywalec
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: Sob 9:01, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mi sie zdaje ze zaplon: jezeli ci strzela z gaznika lub rury to masz zaplon przestawiony a z tymi obrotami to moze byc gaznik, filt albo kranik zapchany bo nie dostaje paliwa i sie dusi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Sob 12:22, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co obczaiłem to chyba zapłon. Tylko jak w jednym momencie mógł cały zapłon się rozregulować?! Tyle co sobie pomyślałem ,,Kurde, ale mi ta Jawka fajnie chodzi". No to za 5 min rozleciał się zapłon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaliber 44
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 19:15, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja też sądze ze to zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Don Ciechu
Bywalec
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: Pon 20:41, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
czasami tak bywa. ustaw zaplon i tyle a jak to nie to to pomyslismy co dalej mozna zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Pon 21:26, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Sam nie ustawie za bata bo SIE NA TYM NIE ZNAM!!! Jak zacząłem sam utawiać to nie chciala zapalic ( a przedtem jeszcze palila). Teraz tylko cos z tlumika strzeli i tyle. Zapchałem ją do mechanika i wole mu nawet nie mówić, hehe że coś regulowalem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 18:22, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Zaplon na 100% Zaplon to jest najglupsza i najbardziej zawodna rzecz w jawce. Pewnie popuscily sie wkrety mocujace magneto i zaplon 'polecial'. Musisz to ustawic ale uwazaj- mozesz sie przy tym niezle wkur...zloscic, bo to naprawde jest cholerstwo. Pozostaje metoda prob i bledow, albo "na swiece"
Edit- warto sobie zalozyc modul do plotynek. W digitechu cos takiego kosztuje 36PLN (http://www.digitech.of.pl/ czy jakos tak)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:13, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Popieram rowniez mialem taki problem to byl zaplon
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie 12:13, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jeżeli iskra jest raz na 10 kopnięć to przestawienie zapłonu nic nie da, jak już zmieniłeś swiecę to sprawdź przerywacz może sie nie otwreiera, fajke z kabelkiem czy ma dobre połączenie, jak tam czasem iskra jest , to cewka jest sprawna, cewka działa albo nie , i sprawdź czy ci sikrzy na przerywaczu jak tak to zmień kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 18:58, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Maćku, może masz sam zamontowany ten moduł? Chętnie poznamy Twoje wrażenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|