Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cobra9
Nowy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:25, 11 Maj 2011 Temat postu: Co mam robić?! |
|
|
Dobra. Sprawa jest następująca. Wczoraj odkręcałem pokrywę silnika, sprawdzałem platynki, magneto, zębatkę. Dzisiaj próbowałem odpalić jawe po wyczyszczeniu tego do pompowania paliwa i kopniak luźny. Po prostu nie było słychać tego brania kopniaka, mogłem z luzem na dół sprowadzić. Tak jakbym dusił kopniaka ze wciśniętym sprzęgłem. Wrzuciłem na bieg i normalnie gdy wrzuci się na bieg nie odpalony motor nie pojedzie.Wrzuciłem na jedynkę i normalnie mogłem go prowadzić jak na luzie. Nie mam pojęcia co się stało.... czy zepsuła się skrzynia biegów czy co? Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Śro 21:17, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Być może "popychacz" nie wskoczył na swoje miejsce i masz cały czas sprzęgło wciśnięte. Pewnie włożyłeś go w wałek zdawczy a nie w kape lub wysunął się przy montażu kapy. Rozbierz jeszcze raz i złóż uważnie i powinno grać.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cobra9
Nowy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:45, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Gdzie jest miejsce tego popychacza... i w jaką kape mam go włożyć. Przy popychaczu nic nie robiłem. Jest na swoim miejscu więc co może być nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 21:06, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Popychacz jest tam gdzie masz regulację sprzęgła czyli po prawej stronie silnika (nakrętka 10 a w niej wkręcony kawałek szpilki bez łba) możesz wykręcić to kawałek i zobaczyć co się dzieje ze sprzęgłem. Pamiętaj potem o kontrze nakrętką po regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 6:58, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak jak kolega mówi jezeli wcześniej było ok to znaczy ze coś źle złożyłeś ewentualnie zobacz czy linka wskoczyła w ten rowek na silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cobra9
Nowy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:30, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Już wszystko jest ok. Wystarczyło dokręcić śrubę od sprzęgła. Dzięki za pomoc, ale jest nowy problem nie chce odpalić, z kranika lecą kropelki a nie leci ciurkiem. Wyczyściłem bo był brudny, leci trochę mocniej ale i tak słabo. Nie wiem co zrobić z filtrem, który wypadł z baku to chyba ten przy kraniku, ale nie mogę go tam zamontować. Nie wiem co zrobić by zapalała, iskra jest, może przez paliwo, za mało go wylatuje, jak ma być odgięta blaszka w górę, czy w dół? bo jak w dół to ponoć będzie dostarczone więcej paliwa..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Pią 21:28, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jaka blaszka?? CHodzi o regulacje poziomu paliwa w komorze pływakowej?? Jak blaszke gniesz w dół dostaje mniej paliwa. najlepiej tak ustawić żeby nie ciekła, ale bylo na styk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|