Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:20, 05 Mar 2011 Temat postu: Ciezko odpala zimny |
|
|
Witam,
Mam problem z moim ogarem. Ciezko pali zimny a cieply z pierwszego kopa, a poza tym schodzi z obrotow po pewnym czasie. Gdy np. jade trojka i wcisne sprzeglo to do pewnego stopnia obroty spadna i trzymaja przez 3 sek i sa troszeczke za wysokie az nagle zgasnie. Swieca w kolorze kawy z mlekiem i jest zrywny. Co to moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian953 dnia Sob 16:22, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 16:40, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Może lewe powietrze? Kiedyś też tak miałem że po naciśnięciu sprzęgła trzymał większe i zaraz zgasł. Sprawdź połączenia cylinder>króciec> króciec>gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 17:06, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak nie ma nieszczelności to możesz minimalnie podnieść poziom paliwa na pływaku, niestety te gaźniki za dużo regulacji nie mają. Rozumiem że świeca jest dobrana pod względem ciepłoty bo inaczej jej kolor może fałszować diagnozę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 18:39, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Za mało paliwa daje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 20:34, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja też tak miałem, i przestawiłem iskrownik troche w lewo, zmniejszyłem przerwe na platynkach i na świecy i teraz jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:12, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Lewego powietrza nie ma, poniewaz po zatkaniu rurki od filtra powietrza gasnie. Zaplon dobrze ustawiony zmiana przerwy na platynkach nic nie daje, na swiecy też.Swice tez zmienialem na inna. Kiedys przy -20 z pierwszego kopa palil a teraz nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 12:57, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
masz polski tłok ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:57, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam ale jezdze na nim 4 tys km. Więc raczej nie puchnie, bo by tyle nie przejechal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 13:23, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zrob podstawowe czynnosci naprawcze (wszystkie). ustaw wszystko, i powinno byc dobrze. Jak nadal nie będzie działał tak jak należy to potem pomartwimy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|