Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
Wysłany: Wto 14:43, 12 Kwi 2011 Temat postu:
Ta dziura jest umiejscowiona na samej górze karteru, więc silnik musi być prawie cały zalany olejem żeby z niej coś ciekło. Może wycieka Ci spod startera, albo jeszcze z innego miejca.
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
Wysłany: Śro 9:53, 13 Kwi 2011 Temat postu:
ale to nie jest tak ze to chlapie w każdą stronę po to masz mieć odpowiedni poziom oleju żeby smarowanie rozbryzgowe działało pod odpowiednimi kątami, w silnikach wiatra masz na przykład taki odlew w kapie lewej żeby konkretnie olej lecący z kosza sprzęgła spadał w okolicy przedniej zębatki a w W2A masz specjalną przestrzeń zbierającą olej do smarowania trzeciego łożyska na wale. Wyobraź sobie po prostu zębatkę zanurzoną w 1/4 w oleju i taką zanurzoną w 3/4, daj jej obroty i zauważysz że w każdym przypadku olej leci inaczej. Gdyby był rozbryzgiwany w każdym kierunku i bez kontroli to bardzo trudno było by umiejscowić odmę w czterosuwach.
A przy okazji za nic nie mogę sobie przypomnieć o jakiej dziurze mówicie
Wszystkie czasy w strefie GMT Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach