Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wężu
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rdziostów
|
Wysłany: Sob 9:49, 20 Cze 2009 Temat postu: Ciekawy problem ze sprzęgłem |
|
|
Mam problem ze sprzęgłem w swoim Ogarze. Gdy wciskam klamkę to wysprzęglnik w deklu działa tak jak należy natomiast w praktyce nic się nie dzieje, próbowałem różnych regulacji tą śrubą ale nigdy nie regulowałem tego czechosłowackiego potwora i nie wiem dokładnie jak to zrobić. Na druim deklu tak samo. Czy da się jakoś sprawdzić czy popychacz jest wciskany do środka? Może ktoś mi opisać jak powinno się regulować sprzęgło w Ogarze? Na innym deklu to samo. dodam, że silnik jest "na sucho".
DODANO: Czytałem tutorial o regulacji sprzęgła. A co jeśli jakiś as wsadził mi tam popychacz od WSK?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wężu dnia Sob 9:54, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 9:58, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Więc tak:P
Jeżeli nic sie niedzieje to musisz wkrecic tą srubkeod sprzegla ktura jest na deklu od strony iskronika jezeli ciagle jest na sprzegle to musisz ja wykrecicxD
jezeli to niepomoze to odkrec pokrywe od strony iskrownika i sprawdz czy w pokrywie tam gdzie ta srubka jest kulka jeżeli jej niema znajdziesz taką w rowerze xD dokładniej w łożysku od kierownicy powodzenia
Jeszcze jedna jak odkrecisz pokrywe popychacz powinien wystawac jakis 1-1,5cm
xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aris7676 dnia Sob 9:59, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wężu
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rdziostów
|
Wysłany: Sob 10:19, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Czekaj, czekaj gdzie ma być ta kulka? Może być taka jak np. w łożysku na wale od WSK?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wężu dnia Sob 10:20, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:21, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Gdy stoisz rozkrokiem nad motorem po prawej stronie, tam gdzie zaczepiona jest linka od sprzegła jest śruba jo wkręcasz albo wykręcasz wzależnosci od problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wężu
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rdziostów
|
Wysłany: Sob 10:24, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, tak wiem gdzie jest tak śruba bo bawię się nią od tygodnia, chodziło mi o kulkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:28, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A no tak ta kulaxD
Gdy odkrecisz tą pokrywe [link widoczny dla zalogowanych]
ta kulka powinna znajdować sie dokladnie za ta srubka czyli w simeringu:p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 11:15, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Aris7676 napisał: | A no tak ta kulaxD
Gdy odkrecisz tą pokrywe [link widoczny dla zalogowanych]
ta kulka powinna znajdować sie dokladnie za ta srubka czyli w simeringu:p |
Nieprawda... oryginalne ustawienie popychacz od strony dekla to: dlugi pret->kulka->krotki pret . Za czasem jak tarcze sie scieraly ktos wpdal na pomysl aby zrobic: kulka->dlugi pret->kulka->krotki pret . Najpierw sparwdz stan sprzegla, czy tarcze nie sa strate, kosz jest prawidlowo dokrecony i czy wszystkie sprezyny sa na swoim miejscu. Potem boradzo wazne jest aby zalac wszystko olejem i sprawdzic czy popychacz wystaje ok. 2cm z walka. Nastepnie dokreca sie dekiel i wkreca srube regulacyjna, az do pogranicza slizgania sie kopki i reguluje luz na lince. Pozostaje odpalic i doregulowac, a nastepnie skontrowac srube regulacyjna. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 13:46, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A może zerwał się gwint tam gdzie wkręcasz śrubę od regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wężu
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rdziostów
|
Wysłany: Sob 16:59, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Żaden z was nie trafił. Sklejone tarcze sprzęgłowe, po wymianie na nowe chodzi tak jak powinno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:32, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No ok., to tez byla jedna z mozliwosci Zamykam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|