Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:08, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
MÓWIMY O CEWCE BUTELKOWEJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 17:29, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
zacytuję JESZCZE RAZ co dotyczy tego tematu
Tomek15 napisał: | a więc tak u mojego kolegi w ogarze 200 nie było świateł na mojej cewce ja miałem zawsze podlączone odwrotnie i chodziło (po 20 km nie chodziło) podłączyłem moją cewkę u siebie w jawie tak jak u niego czyli odwrotnie i chodziło dobrze iskra była trochę lepsza ale po przejechaniu kilku km tylne światło się niepaliło a żarówka dobra bo sprawdzałem.
patrzyłem też u mojego 2 kolegi i on ma podłączone tak jak ja miałen najpierw i mu wszystko śmiga
proszę mi wyjaśnic czemu nie pali się tylnie światło...
tak więc niewiem co jest poje**** z tymi cewkami prosze o pomoc wszystkie podpowiedzi mile wiedziane
dodano:
dodam jeszcze do tego tematu że jest nowy filtr powietrza i po gaźniku leci choć jest ustawiony na najmniejszy dostęp paliwa i jest tu pytanie czy możliwe że gaźnik jest jakiś trefny tzn nieudany |
a pytania do tego czy możliwe że gaźnik jest niedobry
jak sprawdzić dokładnie przyczynę ze nie ma tylnego światła
CO JEST POWODEM ŻE PO 20 KM JAWĘ MOŻNA ODPALIĆ I CHODZI ALE NIE MOŻNA JECHAĆ BO GAŚNIE A PO ZMIANIE ŚWIECY śmiga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Nie 17:30, 28 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:45, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Umm, widocznie pomyliłem z postem kolegi niżej. Sorka. No to zacznij od sprawdzenia połączeń cewek :
-wyprowadzenie uzwojenia do masy przy cewce na dole (to może być przyczyna)
-kabelek łączący obie cewki
Później zmierz napięcia na cewkach podczas pracy silnika (najlepiej osobno) i jeśli jest napięcie na obu, to szukasz miernikiem gdzie prąd nie dochodzi... jeśli nie ma na jednej, to sprawdzasz czy uzwojenie nie jest uszkodzone, jeśli nie ma zewnetrznych uszkodzeń, a nie działa, to cewka do kosza.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 15:56, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
no i co na całym forum nikt niewie jak odpowiedzieć na to pytanie
CO JEST POWODEM ŻE PO 20 KM JAWĘ MOŻNA ODPALIĆ I CHODZI ALE NIE MOŻNA JECHAĆ BO GAŚNIE A PO ZMIANIE ŚWIECY śmiga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 17:57, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
po mojemu za mała ciepłota świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 18:44, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | po mojemu za mała ciepłota świecy |
używam swiecy iskra f95 wiem ze nieodpowiednia a jaką ty byś polecił do tego sprzętu skoro tak mówisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 19:00, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
ja też taką miałem i dałem f65(bo taką akurat miałem) i jest gites ale każdy sprzęt ma inne parametry... więc sam pokombinuj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pon 19:01, 29 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 12:47, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
is ostatnie banalne pytanie czy możliwe że gaźnik jest niedobry(zepsuty)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|