Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xgrzesieq
Nowy
Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:18, 13 Mar 2016 Temat postu: Brak sprzęgła po wymianie tarcz sprzęgłowych i popychacza |
|
|
Cześć, mam problem ze sprzęgłem. Wymieniłem tarcze oraz popychacz, ponieważ sprzęgło mi się ślizgało. Tylko jest teraz problem wcale sprzęgła nie mam! Naciskam klamkę a sprzęgło tylko trochę się napina. Co może być przyczyną? Od razu mówię, próbowałem regulować linkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiek89gdz
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:02, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tarcze dobrze złożone? powinny iść wypukleniami na zewnątrz: (|)
// EDIT: A może po prostu zła kolejność nowych popychaczy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek89gdz dnia Wto 14:44, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
xgrzesieq
Nowy
Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:18, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Popychacz w odpowiedniej kolejności jest złożony tak samo jak tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Wto 21:50, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czy pomiędzy popychaczami dałeś kulkę? Wlałeś olej?
Tak to powinno wyglądać, zakładam, że stoisz za maszyną i masz ją na wprost:
maksymalnie z lewej strony masz mały popychacz, następnie kulka i długi popychacz, filozofii w tym nie ma, jeśli dobrze poskładałeś tarcze i popychacz wraz z kulką, to musi śmigać, no chyba, że masz problem ze śrubką regulacyjną umieszczoną w kapie sprzęgła.
Pozdrawiam mati.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 7:54, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
mati_pl xD napisał: | chyba, że masz problem ze śrubką regulacyjną umieszczoną w kapie sprzęgła.
Pozdrawiam mati. |
No właśnie. Nie wiemy, czy o tym wiesz, ale po prawidłowym ustawieniu dźwigni wysprzęglania (przy prawym deklu silnika) to 1-2 mm. Dodam jeszcze, że ten luz trzeba poprawić na rozgrzanym silniku.
Proponuję zdjąć linkę sprzęgła z silnika, i sprawdzić czy dźwignię nie masz za luźną. Kolejność jest tylko taka:
1) Regulujesz prawidłowy luz na dźwigni wysprzęglania przy silniku
2) Regulujesz luz na klamce na kierownicy (czyli luz linki).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|