Brak sprzęgła po wymianie tarcz sprzęgłowych i popychacza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xgrzesieq
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:18, 13 Mar 2016    Temat postu: Brak sprzęgła po wymianie tarcz sprzęgłowych i popychacza

Cześć, mam problem ze sprzęgłem. Wymieniłem tarcze oraz popychacz, ponieważ sprzęgło mi się ślizgało. Tylko jest teraz problem wcale sprzęgła nie mam! Naciskam klamkę a sprzęgło tylko trochę się napina. Co może być przyczyną? Od razu mówię, próbowałem regulować linkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek89gdz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:02, 13 Mar 2016    Temat postu:

Tarcze dobrze złożone? powinny iść wypukleniami na zewnątrz: (|)

// EDIT: A może po prostu zła kolejność nowych popychaczy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek89gdz dnia Wto 14:44, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xgrzesieq
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:18, 15 Mar 2016    Temat postu:

Popychacz w odpowiedniej kolejności jest złożony tak samo jak tarcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Wto 21:50, 15 Mar 2016    Temat postu:

Czy pomiędzy popychaczami dałeś kulkę? Wlałeś olej?
Tak to powinno wyglądać, zakładam, że stoisz za maszyną i masz ją na wprost:
maksymalnie z lewej strony masz mały popychacz, następnie kulka i długi popychacz, filozofii w tym nie ma, jeśli dobrze poskładałeś tarcze i popychacz wraz z kulką, to musi śmigać, no chyba, że masz problem ze śrubką regulacyjną umieszczoną w kapie sprzęgła.
Pozdrawiam mati.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 7:54, 16 Mar 2016    Temat postu:

mati_pl xD napisał:
chyba, że masz problem ze śrubką regulacyjną umieszczoną w kapie sprzęgła.
Pozdrawiam mati.

No właśnie. Nie wiemy, czy o tym wiesz, ale po prawidłowym ustawieniu dźwigni wysprzęglania (przy prawym deklu silnika) to 1-2 mm. Dodam jeszcze, że ten luz trzeba poprawić na rozgrzanym silniku.
Proponuję zdjąć linkę sprzęgła z silnika, i sprawdzić czy dźwignię nie masz za luźną. Kolejność jest tylko taka:
1) Regulujesz prawidłowy luz na dźwigni wysprzęglania przy silniku
2) Regulujesz luz na klamce na kierownicy (czyli luz linki).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin