Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 11:19, 14 Maj 2009 Temat postu: Brak niskich obrotów |
|
|
Witam
Mam następujący problem z Jawą 50:
Gdy odpali, to ładnie trzyma na wyższych obrotach, ma moc, da się jeździć. Jednak gdy nie dodaje gazu to zaraz gaśnie. Gdy już zgaśnie jest problem z odpaleniem, dopiero na któregoś kopa z kolei łapie. Regulacja obrotów nic nie daje. Dysza od obrotów jałowych przedmuchana, iglica na ostatnim rowku.
Gdy zgaśnie, świeca jest ciemna (nie całkowicie czarna).
Wydaje mi się że dymi mi na biało, ale bardzo możliwe że to mój schiz
W czym może być problem?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:39, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zbyt duzy poziom paliwa w komorze plywakowej Odegnij ta blaszke w dol(?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 11:53, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dodam że do awaria zrobiła się praktycznie sama z siebie. Wieczorem wróciłem do domu, a rano gdy chciałem jechać to już był ten problem.
Odginałem blaszkę w dół i to nic nie dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobinczi
Początkujący
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Osiny( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 12:59, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mam ten sam problem ale diś poszperam i spróbuje to naprawić jak by co to napiszę co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 13:21, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zdaje mi sie ze wyrobiła sie wam przepustnica i jest cały czas zamknieta.Oblukajcie stan przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 14:33, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A czy gdyby się tak działo to czy przypadkiem świeca nie byłaby czysta jak łza?
Czy to co opisałem w pierwszym poście, może byś spowodowane przedostawaniem się oleju przez zniszczony simmering na wale? Ile powinno być w ogóle oleju? Tyle że jak odkręcę ten korek u góry to powinienem widzieć jego poziom?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 14:35, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
z strony sprzęgła jest taka śrubka mniej więcej na środku i obok niej pisze olej odkręć ją i sprawdz czy olej leci jeśli tak to znaczy że olej masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobinczi
Początkujący
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Osiny( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 14:55, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Powróciłem z garażu ale nic nie zdziałałem lecz podjąłem następujące czynności wyczyściłem gaźnik sprawdziłem czy paliwo dochodzi, wymieniłem świecę ,wyregulowałem gaźnik ale nic to nie dało jadę na 1 i jest spoko a aby wrzucam na 2 to sie dławi no i co to z tym zrobić a na dodatek niesprawny klakson żaczy na pikać w czasie przejażdżki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 16:08, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałes stan przepustnicy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobinczi
Początkujący
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Osiny( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 16:44, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
chyba wygląda jak powina a na co ma dokładnie zwrócić uwagę ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:52, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym przelecial uklad zasilania silnika. Tam pewnie jest przyczyna. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 18:58, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A na co dokładnie stawiasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:41, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tego dokladnie nie moge powiedziec, albo nie jestem za bardzo w stanie, poszukaj Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 18:58, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Może też masz za duzo paliwa w komorze i ci zalewa świeca i dlatego traci moc, iglica powinna byc na 1 od góry rowku Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:08, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wojtek983265 napisał: | Może też masz za duzo paliwa w komorze i ci zalewa świeca i dlatego traci moc, iglica powinna byc na 1 od góry rowku Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam. |
Nigdy nie mozesz tak mowic, na ktorym powinna byc. Jawka to motor 20 letni, a nie taki, ktory wyjechal dopiero z fabryki, dlatego kazdy silnik ustawia sie inaczej. Pozatym sa iglice na 4 rowki i 3 i co ty na to? Ilgice ustwaia sie pod swiece. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|