Brak mocy oraz wysokich obrotów...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maris
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stare Bogaczowice

PostWysłany: Pon 23:12, 22 Cze 2009    Temat postu: Brak mocy oraz wysokich obrotów...

Witam! Od jakiegos czasu posiadam jawe 50 mustang i skuter , i niestety z mustangiem ciaglesa jakies problemy.. Confused Od samego poczatku w porownaniu do skutera byl strasznie slaby i kazda gorka byla dla niego problemem, wszystko zostalo wyregulowane a to co bylo w silniku do wymiany wymienione i jakos dalo sie go uzytkowac, ale ostatnio cos sie stalo ,ze mustang zupelnie nie wkreca sie na obroty - zarówno na biegu jałowym jak i pozostalych.. Zmieniony zostal kondensator , przedmuchane wszystkie dysze , swieca jest champion ( tylko na niej obie jawki dobrze chodza)swieca ma barwe jasno brazowa i nie jest zalana po wyjeciu. nie pomoglo takze odgiecie blaszki plywaka i zwiekszenie doplywu paliwa ( gdyz jak zaobserwowalem trzymanie przycisku pompki w czasie jazdy powodowalo minimalnie lepszy efekt wchodzenia na obroty-jednak plywak nic nie dal) iglica tez byla ustawiana na roznych przelozeniach i bez zmian, zabawa z ustawianiem zaplonu w trakcie ,ale efekty rowniez marne... nie mam juz pomyslu co to moze byc... prosze o pomoc i z gory dzieki!! Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Pon 23:32, 22 Cze 2009    Temat postu:

możliwe że masz stare pierścienie,a jaką ma kompresje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alek20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:18, 23 Cze 2009    Temat postu:

spróbuj zmienić dysze na inne możesz też wygotować gaźnik w occie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 8:13, 23 Cze 2009    Temat postu:

tak starte pierścienie lub simeringi już zjechane lub dziurawe co by wyjaśniało też brak siły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maris
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stare Bogaczowice

PostWysłany: Wto 8:54, 23 Cze 2009    Temat postu:

Bardzo mozliwe , ze przyczyna braku mocy sa wlasnie pierscienie ,bo szczerze mowiac do cylindra od czasu jak jawke kupilem nie zagladalem , a poprzedni wlasciciel po prostu o nia nie dbal... Evil or Very Mad ale co moze byc powodem duszenia sie po dodaniu gazu ( dodam ze te objawy sie nasilaja i mozna juz tylko troche obrucic manetke gazu zeby byl jakis normalny efekt a nie duszenie) Confused Probowalem tez wyczyscic tlumik ,ale bez rezultatow na jazde, moze sprobowac jaki efekt bedzie bez tlumika , a moze cewka jest walnieta ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maris dnia Wto 9:00, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 9:03, 23 Cze 2009    Temat postu:

Alek20 napisał:
spróbuj zmienić dysze na inne możesz też wygotować gaźnik w occie


Czegos takiego sie nie robi?!

Co do problemu w takim ukladzie przeprowadzilbym professionalny remont generalny najlepiej w renomowanym warsztacie... Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maris
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stare Bogaczowice

PostWysłany: Wto 9:13, 23 Cze 2009    Temat postu:

A czy to simeringi nie wiem ale oleju nie bierze ani nie zarzuca swiecy... a remont to pewnie by sie przydal... tyle ze taniej wyniesie kupno nowej jawki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 10:47, 23 Cze 2009    Temat postu:

Maris napisał:
A czy to simeringi nie wiem ale oleju nie bierze ani nie zarzuca swiecy... a remont to pewnie by sie przydal... tyle ze taniej wyniesie kupno nowej jawki...


No i tu sie nie zgodze. Napisales nowej jawki... Ok, zgadzam sie kupisz inna ale w takim samym stanie lub gorszym, czy nie oplaca sie bardziej zrobic jednej?! W zaleznosci od stanu remont(professionalny) wynosi ponad 200zl(przybdb ukladzie z robocizna). Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maris
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stare Bogaczowice

PostWysłany: Wto 11:53, 23 Cze 2009    Temat postu:

Wymiana pierscieni i simeringow oraz byc moze calego cylindra z pewnoscia jest wskazana i powinno to zalatwic sprawe mocy ,ale co moze byc przyczyna dlawienia po dodaniu gazu Question ( nastepuje tylko gluche buuuu i spadek obrotow zamiast wzrostu a w dodatku zauwazylem ,ze z gaznika w czasie pracy silnika od strony rury filtra powietrza przy dodawaniu gazu wyrzuca benzyne zamiast ja wciagac Shocked )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aris7676
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 13:22, 23 Cze 2009    Temat postu:

Miałem tak samo.
Było to efektem 2 usterek.
Miałem źle ustawione platynki oraz dostawał zadużo powietrza.
Sprawdź to, może i to nietego wina ale sprawdzanie nic niekosztuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:49, 23 Cze 2009    Temat postu:

Maris napisał:
Wymiana pierscieni i simeringow oraz byc moze calego cylindra z pewnoscia jest wskazana i powinno to zalatwic sprawe mocy ,ale co moze byc przyczyna dlawienia po dodaniu gazu Question ( nastepuje tylko gluche buuuu i spadek obrotow zamiast wzrostu a w dodatku zauwazylem ,ze z gaznika w czasie pracy silnika od strony rury filtra powietrza przy dodawaniu gazu wyrzuca benzyne zamiast ja wciagac Shocked )


Za duzo paliwa dostaje(lub za malo Wink ) . Zmniejsz poziom paliwa w komorze, powinno byc ok.(*tylko minimalnie odegnij blaszke w dol). Jezeli bedzie gorzej to odwrotnie, bo Twoj opis wskazuje na obie usterki, z czego przykladam sie do pierwszej. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djbronek
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzionków

PostWysłany: Czw 16:57, 25 Cze 2009    Temat postu:

Jak nie potrafi cię wciągnąć pod małą górkę, A wszystkie prawdopodobne przyczyny już naprawiłeś to weź może lepiej wyczyść sobie całą rurę wydechową. Ja miałem zapchaną i po wyczyszczeniu to jak mi weszła na obroty to myślałem że ogłuchnę. A jak była jeszcze zapchana to próbowałem wyregulować jałowe obroty i była wkręcona prawie do końca to sobie wyobraźcie...

Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)

A co do tego przygasania po dodaniu gazu to odkręć sobie iglicę i daj igłę na ostatni rowek. U mnie pomogło. Po prostu dostawał za dużo benzyny ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 8:01, 26 Cze 2009    Temat postu:

djbronek napisał:
Jak nie potrafi cię wciągnąć pod małą górkę, A wszystkie prawdopodobne przyczyny już naprawiłeś to weź może lepiej wyczyść sobie całą rurę wydechową. Ja miałem zapchaną i po wyczyszczeniu to jak mi weszła na obroty to myślałem że ogłuchnę. A jak była jeszcze zapchana to próbowałem wyregulować jałowe obroty i była wkręcona prawie do końca to sobie wyobraźcie...

Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)

A co do tego przygasania po dodaniu gazu to odkręć sobie iglicę i daj igłę na ostatni rowek. U mnie pomogło. Po prostu dostawał za dużo benzyny ..


Mow np. pierwszy rowek od gory, bedzie bardziej zrozumielae Wink Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 8:53, 26 Cze 2009    Temat postu:

djbronek napisał:


Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)


Po prostu niech zdejmie na chwilę rurę będzie szybciej , obadaj jeszcze filtr powietrza Smile Może zasyfiony jest .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 18:40, 26 Cze 2009    Temat postu:

motórzysta napisał:
djbronek napisał:


Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)


Po prostu niech zdejmie na chwilę rurę będzie szybciej , obadaj jeszcze filtr powietrza Smile Może zasyfiony jest .


Ale coś takiego zmienia długość układu zasialnia i moment obrotowy Wink
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin