Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maris
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Bogaczowice
|
Wysłany: Pon 23:12, 22 Cze 2009 Temat postu: Brak mocy oraz wysokich obrotów... |
|
|
Witam! Od jakiegos czasu posiadam jawe 50 mustang i skuter , i niestety z mustangiem ciaglesa jakies problemy.. Od samego poczatku w porownaniu do skutera byl strasznie slaby i kazda gorka byla dla niego problemem, wszystko zostalo wyregulowane a to co bylo w silniku do wymiany wymienione i jakos dalo sie go uzytkowac, ale ostatnio cos sie stalo ,ze mustang zupelnie nie wkreca sie na obroty - zarówno na biegu jałowym jak i pozostalych.. Zmieniony zostal kondensator , przedmuchane wszystkie dysze , swieca jest champion ( tylko na niej obie jawki dobrze chodza)swieca ma barwe jasno brazowa i nie jest zalana po wyjeciu. nie pomoglo takze odgiecie blaszki plywaka i zwiekszenie doplywu paliwa ( gdyz jak zaobserwowalem trzymanie przycisku pompki w czasie jazdy powodowalo minimalnie lepszy efekt wchodzenia na obroty-jednak plywak nic nie dal) iglica tez byla ustawiana na roznych przelozeniach i bez zmian, zabawa z ustawianiem zaplonu w trakcie ,ale efekty rowniez marne... nie mam juz pomyslu co to moze byc... prosze o pomoc i z gory dzieki!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
gacek017
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 23:32, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
możliwe że masz stare pierścienie,a jaką ma kompresje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Alek20
Początkujący
![Początkujący Początkujący](http://images26.fotosik.pl/251/537e2d897c5a8f1c.png)
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:18, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuj zmienić dysze na inne możesz też wygotować gaźnik w occie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
plusminus
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 8:13, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tak starte pierścienie lub simeringi już zjechane lub dziurawe co by wyjaśniało też brak siły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Maris
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Bogaczowice
|
Wysłany: Wto 8:54, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo mozliwe , ze przyczyna braku mocy sa wlasnie pierscienie ,bo szczerze mowiac do cylindra od czasu jak jawke kupilem nie zagladalem , a poprzedni wlasciciel po prostu o nia nie dbal... ale co moze byc powodem duszenia sie po dodaniu gazu ( dodam ze te objawy sie nasilaja i mozna juz tylko troche obrucic manetke gazu zeby byl jakis normalny efekt a nie duszenie) Probowalem tez wyczyscic tlumik ,ale bez rezultatow na jazde, moze sprobowac jaki efekt bedzie bez tlumika , a moze cewka jest walnieta ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maris dnia Wto 9:00, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 9:03, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Alek20 napisał: | spróbuj zmienić dysze na inne możesz też wygotować gaźnik w occie |
Czegos takiego sie nie robi?!
Co do problemu w takim ukladzie przeprowadzilbym professionalny remont generalny najlepiej w renomowanym warsztacie... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Maris
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Bogaczowice
|
Wysłany: Wto 9:13, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A czy to simeringi nie wiem ale oleju nie bierze ani nie zarzuca swiecy... a remont to pewnie by sie przydal... tyle ze taniej wyniesie kupno nowej jawki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 10:47, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Maris napisał: | A czy to simeringi nie wiem ale oleju nie bierze ani nie zarzuca swiecy... a remont to pewnie by sie przydal... tyle ze taniej wyniesie kupno nowej jawki... |
No i tu sie nie zgodze. Napisales nowej jawki... Ok, zgadzam sie kupisz inna ale w takim samym stanie lub gorszym, czy nie oplaca sie bardziej zrobic jednej?! W zaleznosci od stanu remont(professionalny) wynosi ponad 200zl(przybdb ukladzie z robocizna). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Maris
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Bogaczowice
|
Wysłany: Wto 11:53, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wymiana pierscieni i simeringow oraz byc moze calego cylindra z pewnoscia jest wskazana i powinno to zalatwic sprawe mocy ,ale co moze byc przyczyna dlawienia po dodaniu gazu ( nastepuje tylko gluche buuuu i spadek obrotow zamiast wzrostu a w dodatku zauwazylem ,ze z gaznika w czasie pracy silnika od strony rury filtra powietrza przy dodawaniu gazu wyrzuca benzyne zamiast ja wciagac )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Aris7676
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 13:22, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem tak samo.
Było to efektem 2 usterek.
Miałem źle ustawione platynki oraz dostawał zadużo powietrza.
Sprawdź to, może i to nietego wina ale sprawdzanie nic niekosztuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:49, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Maris napisał: | Wymiana pierscieni i simeringow oraz byc moze calego cylindra z pewnoscia jest wskazana i powinno to zalatwic sprawe mocy ,ale co moze byc przyczyna dlawienia po dodaniu gazu ( nastepuje tylko gluche buuuu i spadek obrotow zamiast wzrostu a w dodatku zauwazylem ,ze z gaznika w czasie pracy silnika od strony rury filtra powietrza przy dodawaniu gazu wyrzuca benzyne zamiast ja wciagac ) |
Za duzo paliwa dostaje(lub za malo ) . Zmniejsz poziom paliwa w komorze, powinno byc ok.(*tylko minimalnie odegnij blaszke w dol). Jezeli bedzie gorzej to odwrotnie, bo Twoj opis wskazuje na obie usterki, z czego przykladam sie do pierwszej. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
djbronek
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: Czw 16:57, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak nie potrafi cię wciągnąć pod małą górkę, A wszystkie prawdopodobne przyczyny już naprawiłeś to weź może lepiej wyczyść sobie całą rurę wydechową. Ja miałem zapchaną i po wyczyszczeniu to jak mi weszła na obroty to myślałem że ogłuchnę. A jak była jeszcze zapchana to próbowałem wyregulować jałowe obroty i była wkręcona prawie do końca to sobie wyobraźcie...
Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)
A co do tego przygasania po dodaniu gazu to odkręć sobie iglicę i daj igłę na ostatni rowek. U mnie pomogło. Po prostu dostawał za dużo benzyny ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 8:01, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
djbronek napisał: | Jak nie potrafi cię wciągnąć pod małą górkę, A wszystkie prawdopodobne przyczyny już naprawiłeś to weź może lepiej wyczyść sobie całą rurę wydechową. Ja miałem zapchaną i po wyczyszczeniu to jak mi weszła na obroty to myślałem że ogłuchnę. A jak była jeszcze zapchana to próbowałem wyregulować jałowe obroty i była wkręcona prawie do końca to sobie wyobraźcie...
Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)
A co do tego przygasania po dodaniu gazu to odkręć sobie iglicę i daj igłę na ostatni rowek. U mnie pomogło. Po prostu dostawał za dużo benzyny .. |
Mow np. pierwszy rowek od gory, bedzie bardziej zrozumielae Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
motórzysta
Emerytowany Moderator
![Emerytowany Moderator Emerytowany Moderator](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 8:53, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
djbronek napisał: |
Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)
|
Po prostu niech zdejmie na chwilę rurę będzie szybciej , obadaj jeszcze filtr powietrza Może zasyfiony jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 18:40, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | djbronek napisał: |
Polecam wyczyścić cały wydech (Rura wydechowa z dławikiem i kolanko)
|
Po prostu niech zdejmie na chwilę rurę będzie szybciej , obadaj jeszcze filtr powietrza Może zasyfiony jest . |
Ale coś takiego zmienia długość układu zasialnia i moment obrotowy
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|