Brak isky po złożeniu silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
levisek82
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:26, 15 Sie 2010    Temat postu: Brak isky po złożeniu silnika

Tak jak w temacie musiałem rozpołowić silnik skrzynia siadła ale iskra była palił przedtem cacy za 1 kopem. Rozpołowiłem silnik włożyłem drugą skrzynie wszystko cacy pięknie włożyłem zapłon przykręciłem ustawiłem tak jak był przedtem a tu du..a brak iskry na świecy iskrzy się tylko na przerywaczu a zapłon jest cały na magnesowany śróbokręt lepi się jak do magnesu styki też są na magnesowane nie wiem co jest może ktoś miał ten sam problem???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Nie 9:37, 15 Sie 2010    Temat postu:

sprawdz czy cewka daje prond djody kawalek do cewki i do masy i kopiesz w kopniak powinna swiecic i potem tak sprawdzasz wyjscie na cewke butelkową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 11:39, 15 Sie 2010    Temat postu:

Co to jest
Cytat:
prond

oraz
Cytat:
djody

Question
A dobrze podłączyłeś kable od świateł oraz zapłonu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:58, 15 Sie 2010    Temat postu:

Ja miałem bardzo podobny po złożeniu silnika nie było iskry tak długo ustawiałem zapłon aż sie udało lecz iskra była mało widoczna wymieniłem cewke butrlkową i chodzi az miło ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Nie 14:48, 15 Sie 2010    Temat postu:

Co to jest
Cytat:
prond

oraz
Cytat:
djody


tak sie sprawdza cewke zapłonową bierze sie djode jeden kabelek do cewki a drugi do masy i kopnąc w kopniak powinna migac potem tak wyjscie z zapłonu na cewke butelkową a cewke butelkową sie sprawdza tak bierze sie ją pod akumulator do minusa akumulatorze podłaczamy kabelek i ten kabel do cewki tam gdzie była masa a plus z akumulatora do cewki dotykac i puszczac niewolno trzymac cały czas i gdy cewka butalkowa sprawna powinna sie pojawic iskra na swiecy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
levisek82
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:51, 15 Sie 2010    Temat postu:

Ale to co cewka butelkowa padła bo silnik rozebrałem czy od stania przed rozebraniem było Ok. Mnie tylko dziwi czemu cały zapłon jest namagnesowany żelazo lepi się jak nie wiem co a to chyba nie powinno tak być rozumiem że do wirnika bo ma magnes a to magnesuje nawet zapłon,styki. Jutro zobacze jak kolega kamil12345121 napisał odrazu mówię przerywacz nówka kontensator nówka świeca nówka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Nie 15:43, 15 Sie 2010    Temat postu:

dobrze podłonczyłes kabelki od przerywacza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 16:27, 15 Sie 2010    Temat postu:

Zapłon zawsze będzie namagnesowany, w końcu tam jest tzw. koło magnesowe Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin