Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
levisek82
Nowy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:26, 15 Sie 2010 Temat postu: Brak isky po złożeniu silnika |
|
|
Tak jak w temacie musiałem rozpołowić silnik skrzynia siadła ale iskra była palił przedtem cacy za 1 kopem. Rozpołowiłem silnik włożyłem drugą skrzynie wszystko cacy pięknie włożyłem zapłon przykręciłem ustawiłem tak jak był przedtem a tu du..a brak iskry na świecy iskrzy się tylko na przerywaczu a zapłon jest cały na magnesowany śróbokręt lepi się jak do magnesu styki też są na magnesowane nie wiem co jest może ktoś miał ten sam problem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 9:37, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy cewka daje prond djody kawalek do cewki i do masy i kopiesz w kopniak powinna swiecic i potem tak sprawdzasz wyjscie na cewke butelkową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 11:39, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Co to jest
oraz
A dobrze podłączyłeś kable od świateł oraz zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:58, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja miałem bardzo podobny po złożeniu silnika nie było iskry tak długo ustawiałem zapłon aż sie udało lecz iskra była mało widoczna wymieniłem cewke butrlkową i chodzi az miło ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 14:48, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Co to jest
Cytat:
prond
oraz
Cytat:
djody
tak sie sprawdza cewke zapłonową bierze sie djode jeden kabelek do cewki a drugi do masy i kopnąc w kopniak powinna migac potem tak wyjscie z zapłonu na cewke butelkową a cewke butelkową sie sprawdza tak bierze sie ją pod akumulator do minusa akumulatorze podłaczamy kabelek i ten kabel do cewki tam gdzie była masa a plus z akumulatora do cewki dotykac i puszczac niewolno trzymac cały czas i gdy cewka butalkowa sprawna powinna sie pojawic iskra na swiecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
levisek82
Nowy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:51, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to co cewka butelkowa padła bo silnik rozebrałem czy od stania przed rozebraniem było Ok. Mnie tylko dziwi czemu cały zapłon jest namagnesowany żelazo lepi się jak nie wiem co a to chyba nie powinno tak być rozumiem że do wirnika bo ma magnes a to magnesuje nawet zapłon,styki. Jutro zobacze jak kolega kamil12345121 napisał odrazu mówię przerywacz nówka kontensator nówka świeca nówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 15:43, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dobrze podłonczyłes kabelki od przerywacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 16:27, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon zawsze będzie namagnesowany, w końcu tam jest tzw. koło magnesowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|