Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:05, 28 Wrz 2012 Temat postu: Brak iskry po remoncie |
|
|
Witam. Wczoraj ukończyłem remont silnika w swojej jawie. Wczoraj podłączyłem kable itp. (mam nadzieje, że dobrze ) próbowałem już na kilka sposobów znależć iskrę, ale nadal się nie pokazuje. Jak myślicie, co może być przyczyną? Złe ustawienie zapłonu i przerwy? Cewka W/N , świetlna, kondensator? Dodam, że silnik chodził do końca przed remontem. Czekam na odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11:10, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Miernik w rękę i mierz czy masz prąd na cewkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:13, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No ok, ale jak mam to zmierzyć? Tylko na włączonym zapłonie, na wejściu każdej cewki ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 11:32, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Masz dobrze oizolowane te kable? podłączyłeś wszystko tak, jak było przed remontem? sprawdż kondensator, świece bo często jest zła przerwa, a wszyscy zwracają uwagę na zapłon, oczywiście też sprawdź zapłon i cewke jak wszystko będzie dobrze to musi działać. Ja kupiłem nowy iskrownik to też nie mam iskry a jest dobre wszystko podłączone, a jak wstawiłem stary zardzewiały iskrownik, to sie sam dziwiłem bo odpala z kopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:40, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Platynki przeczyszczone, kable poizolowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 11:49, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
to sprawdź jeszcze na iskrowniku czy wszystkie kable są przylutowane od cewek i czy od instalacji te dwa kable się nie dotykają, zobacz jeszcze czy jest dobrze podpięty do cewki butelkowej i sprawdź od niej kabel bo czasem prąd nie idzie przez fajkę.
Dam ci porade (troche niebezpieczną) wykręć świece, włąż palec do fajki i drugą ręką delikatnie weź kopką zakręć, jeżeli kopnie cię delikatnie prąd, to znaczy że musisz, albo świece lub kondek wymienić ja tak zawsze robie miernik mi nie potrzebny ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:03, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A właśnie, jak przykręcam te kable do śrubki iskrownika, to które mogę sie dotykać, a które nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 12:08, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
żadne bo w tedy masuje więc zwróć na to uwage, oczywiście chodzi mi tylko o te dwa co wychądzą do cewki W/N a od kondensatora, też musi być oizolowany
a mój błąd źle cie zrozumiałem, kowadełko ma mieć z każdej strony podkładkę, najlepiej z plastiku bądź grubej gumy a reszta razem, kabel cewki świetlnej-kondensator-kabel wychodzący z silnika -nakrętka, Tak jak pisałem podkładki tylko po obu stronach kowadełka, reszta razem!! Kondesator musi dotykać silnika inaczej nie będzie iskry!! musi być jakoś przymocowany najlepiej tam gdzie orginalnie przy iskrowniku!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sikorek dnia Pią 12:15, 28 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:44, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
pamiętam, że przed remontem nie miałem żadnych podkładek, i normalnie iskra była ;P zobacz sobie nawet zdjęcie: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 12:59, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam gdzie zaznaczyłem "1" tu masz podkładki które są dobre, a tam gdzie "2" to co to są za kable? bo z iskrownika powinny wychodzić 2 kable a nie 4 jak u cb?
tu masz cały iskrownik allegro.pl/iskrownik-stator-jawa-jawka-50-ogar-200-mustang-i2596307991.html zobacz jak jest wszystko podłączone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:03, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
na śrubce iskrownika mam 3 kable. od kondensatora jakiś z okrągłą końcówką i jeden na wsuwkę, muszę sprawdzić skąd idą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 13:07, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak trzy to dobrze (kondek, na wsuwkę to od cewki za silnikiem, a na okrągłą końcówką to cewka świetlna, jeden kable ma być na tą wsuwkę a drugi na cewce, też na wsuwkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:14, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tak wygląda aktualne podłączenie: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 13:24, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
"1" ten kabelek jest luźny? jak tak to musisz go przyczepić gdzie ci kółkiem zaznaczyłem
"2" sprawdź te podkładki bo na zdjęciu widać że nie przylega dobrze i może to przez to, ale zobacz.
"3" co to za żółte kable? od czego to idzie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha ty masz Ogara, czy Jawę bo to inna elektryka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:30, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, jest luźny, ale jak go tam zaczepie, to juz wtedy nie podejdzie tam ta wsuwka do cewki.
Spoko, kable sprawdze. Kable sa od świateł z tyłu raczej. Mam jawe mustang.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|