Brak iskry po remoncie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:05, 28 Wrz 2012    Temat postu: Brak iskry po remoncie

Witam. Wczoraj ukończyłem remont silnika w swojej jawie. Wczoraj podłączyłem kable itp. (mam nadzieje, że dobrze Very Happy ) próbowałem już na kilka sposobów znależć iskrę, ale nadal się nie pokazuje. Jak myślicie, co może być przyczyną? Złe ustawienie zapłonu i przerwy? Cewka W/N , świetlna, kondensator? Dodam, że silnik chodził do końca przed remontem. Czekam na odp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 11:10, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Miernik w rękę i mierz czy masz prąd na cewkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:13, 28 Wrz 2012    Temat postu:

No ok, ale jak mam to zmierzyć? Tylko na włączonym zapłonie, na wejściu każdej cewki ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Pią 11:32, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Masz dobrze oizolowane te kable? podłączyłeś wszystko tak, jak było przed remontem? sprawdż kondensator, świece bo często jest zła przerwa, a wszyscy zwracają uwagę na zapłon, oczywiście też sprawdź zapłon i cewke jak wszystko będzie dobrze to musi działać. Ja kupiłem nowy iskrownik to też nie mam iskry a jest dobre wszystko podłączone, a jak wstawiłem stary zardzewiały iskrownik, to sie sam dziwiłem bo odpala z kopa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:40, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Platynki przeczyszczone, kable poizolowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Pią 11:49, 28 Wrz 2012    Temat postu:

to sprawdź jeszcze na iskrowniku czy wszystkie kable są przylutowane od cewek i czy od instalacji te dwa kable się nie dotykają, zobacz jeszcze czy jest dobrze podpięty do cewki butelkowej i sprawdź od niej kabel bo czasem prąd nie idzie przez fajkę.

Dam ci porade (troche niebezpieczną) wykręć świece, włąż palec do fajki i drugą ręką delikatnie weź kopką zakręć, jeżeli kopnie cię delikatnie prąd, to znaczy że musisz, albo świece lub kondek wymienić Wink ja tak zawsze robie miernik mi nie potrzebny ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:03, 28 Wrz 2012    Temat postu:

A właśnie, jak przykręcam te kable do śrubki iskrownika, to które mogę sie dotykać, a które nie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Pią 12:08, 28 Wrz 2012    Temat postu:

żadne bo w tedy masuje Wink więc zwróć na to uwage, oczywiście chodzi mi tylko o te dwa co wychądzą do cewki W/N a od kondensatora, też musi być oizolowany

a mój błąd źle cie zrozumiałem, kowadełko ma mieć z każdej strony podkładkę, najlepiej z plastiku bądź grubej gumy a reszta razem, kabel cewki świetlnej-kondensator-kabel wychodzący z silnika -nakrętka, Tak jak pisałem podkładki tylko po obu stronach kowadełka, reszta razem!! Kondesator musi dotykać silnika inaczej nie będzie iskry!! musi być jakoś przymocowany najlepiej tam gdzie orginalnie przy iskrowniku!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sikorek dnia Pią 12:15, 28 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:44, 28 Wrz 2012    Temat postu:

pamiętam, że przed remontem nie miałem żadnych podkładek, i normalnie iskra była ;P zobacz sobie nawet zdjęcie: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Pią 12:59, 28 Wrz 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tam gdzie zaznaczyłem "1" tu masz podkładki które są dobre, a tam gdzie "2" to co to są za kable? bo z iskrownika powinny wychodzić 2 kable a nie 4 jak u cb?

tu masz cały iskrownik allegro.pl/iskrownik-stator-jawa-jawka-50-ogar-200-mustang-i2596307991.html zobacz jak jest wszystko podłączone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:03, 28 Wrz 2012    Temat postu:

na śrubce iskrownika mam 3 kable. od kondensatora jakiś z okrągłą końcówką i jeden na wsuwkę, muszę sprawdzić skąd idą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Pią 13:07, 28 Wrz 2012    Temat postu:

jak trzy to dobrze (kondek, na wsuwkę to od cewki za silnikiem, a na okrągłą końcówką to cewka świetlna, jeden kable ma być na tą wsuwkę a drugi na cewce, też na wsuwkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:14, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Tak wygląda aktualne podłączenie: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Pią 13:24, 28 Wrz 2012    Temat postu:

"1" ten kabelek jest luźny? jak tak to musisz go przyczepić gdzie ci kółkiem zaznaczyłem
"2" sprawdź te podkładki bo na zdjęciu widać że nie przylega dobrze i może to przez to, ale zobacz.
"3" co to za żółte kable? od czego to idzie?

[link widoczny dla zalogowanych]

Aha ty masz Ogara, czy Jawę bo to inna elektryka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:30, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Tak, jest luźny, ale jak go tam zaczepie, to juz wtedy nie podejdzie tam ta wsuwka do cewki.
Spoko, kable sprawdze. Kable sa od świateł z tyłu raczej. Mam jawe mustang.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin