Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kenez
Nowy

Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: Pią 15:59, 23 Lis 2012 Temat postu: Brak iskry |
|
|
Witam forumowiczów!
mam problem z moją Jawką, a mianowicie.
nie mam iskry a wymieniałem cewkę iskrową pod bakiem jak i tą przy kole magnesowym a do tego jeszcze kupiłem przerywacz i chyba 10 nowych świec i nic. W niej mam zrobioną elektrykę na 12V w tym kierunkowskazy światła i klakson wiec pomyślałem że to może być przez to bo zwarcie jest ale odłączyłem wszystkie kable od aku i dalej nic z tego. Błagam pomóżcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dav6030
Częsty bywalec

Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:09, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz iskrę zasilaną z akumulatora to zobacz czy się nie rozładował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kenez
Nowy

Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: Pią 16:17, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
iskre mam normalnie zasilaną z cewek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dav6030
Częsty bywalec

Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:33, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Z cewki (jednej). Masz podkładki izolujące oddzielające platynki itp ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kenez
Nowy

Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: Pią 16:42, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dav6030
Częsty bywalec

Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:45, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dobrze założone ? Sprawdź czy nigdzie właśnie nie masz zwarcia do masy, sprawdź stacyjkę, kable itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kenez
Nowy

Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: Pią 17:22, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kable i stacyjka sprawdzone bo podłączyłem światła tak jak były oryginalnie a nie z aku i dalej brak iskry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 1:18, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wychodzi prąd z cewki? wychodzi prąd z zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kenez
Nowy

Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: Sob 10:10, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
właśnie o to sie rozchodzi jak włoże np. gwoździa do fajki to nawet mnie nie kopnie. Cewka jest dobra bo prostownikiem sprawdzana i prąd przechodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Sob 15:58, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
miernik do łapy i mierz kable od cewki zapłonowej aż do cewki WN. wogóle cewkę WN sprawdzałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 17:38, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kenez napisał: | właśnie o to sie rozchodzi jak włoże np. gwoździa do fajki to nawet mnie nie kopnie. Cewka jest dobra bo prostownikiem sprawdzana i prąd przechodzi |
po co wkładasz gwóźdź do fajki? jak nie masz prądu z zapłonu to sobie ten gwóźdź możesz na warsztat postawić i efekt będzie ten sam... miernik w ręke i jedziesz, jak dojdziesz do cewki Wn to zdejmujesz fajkę i przykładasz koniec kabla do masy i wtedy sprawdzasz, chyba że lubisz trzymać ręką to sobie chwytasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|