Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris98123
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:59, 03 Sie 2011 Temat postu: Bolce w cylindrze |
|
|
Witam wszystkich Jestem nowy na forum.
Mam nietypowy problem z takimi dwoma bolcami od cylindra, a dokładniej dostałem cylinder za free od kumpla z tłokiem i pierścieniami w świetnym stanie, więc zdjąłem swój cylek nadający się tylko do szlifu i chciałem zamontować ten od kumpla ale zobaczyłem że nie ma on takich dwóch bolców mocujących cylinder z kolankiem, a w moim starym cylindrze te bolce są. . I nie wiem co zrobić lub jak wyjąc te bolce ze starego cylka aby nie upitolić gwintu..;/.
Proszę o rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Śro 13:38, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
robisz kontrę z dwóch nakrętek "6" na klucz 10 i odkręcasz tak samo wkręcasz do drugiego cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kris98123
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:27, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ok...tylko nie za bardzo się orientuję o co chodzi z tą ''kontrą''..prosiłbym o jakieś objaśnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 18:40, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nakręcasz jedną nakrętkę, potem nakręcasz drugą, tą pierszą trzymasz kluczem 10 żeby się nie obracała a to drugą dokręcasz do tamtej To się nazywa kontra
Potem tą nakrętką niżej odkręcasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:19, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A ja mam załatwione to inaczej. Bierzesz 2 śruby na 6mm, nakręcasz na nie jedną nakrętkę do końca, ale lekko. Wtedy śruby wkręcasz przez kolanko do cylindra i gdy poczujesz lekki opór dokręcasz nakrętkę, trzymając łepek śruby tak, żeby się nie obracał.
I jak mi ktoś powie, że to jest źle to namierzę i wyślę pociski tomahawk z piwnicy. 2000 km tak jeżdżę, wkurzał mnie ten fabryczny patent na bolce. a w ten sposób jestem w stanie mocniej dokręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kris98123
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 21:29, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi.
Zastosowałem ''kontrę'' i zrobione. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|