Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aleks172
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:33, 25 Maj 2009 Temat postu: Blagam pomuzcie |
|
|
Błagam pomuzcie mam tak wymienilem pierśćienie w jawie ale załozyłem tylko 2 i jest tak pham ruszy 2 metry jak szalony mocno i gaśnie i juz nieodpali dopiero jak świece przeczyszcze to znowu 2m rusza i klapa pomuzcie prosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
lewon14
Bywalec

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Pon 18:04, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
myślę że skoro świecę musisz czyścić to masz za duży poziom paliwa pobaw się tym i iglicą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
LoKo994
Wymiatacz

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Pon 18:05, 25 Maj 2009 Temat postu: Re: Blagam pomuzcie |
|
|
aleks172 napisał: | Błagam pomuzcie mam tak wymienilem pierśćienie w jawie ale załozyłem tylko 2 i jest tak pham ruszy 2 metry jak szalony mocno i gaśnie i juz nieodpali dopiero jak świece przeczyszcze to znowu 2m rusza i klapa pomuzcie prosze |
Jak przeczyszczasz świece czyli, że zalewa ? ? ? Jak się robi czarna to zadużo oleju w paliwie. A jak nie to może gaźnik, albo pozim paliwa jest zły Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pon 19:44, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wyczyść gaźnik i jak zgaśnie to podaj kolor świecy mokra czy sucha jeśli sucha to najpierw wyczyść dysze później zwiększ poziom w komorze pływakowej i zwiększ dawkę na iglicy jeśli świeca jest mokra to tak samo tylko że na odwrót Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aleks172
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:47, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki a i jak mam zmiejszyć dostep paliwa w gaźniku w ktura strone mam tem drucik nagiać? XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 5:41, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak chez zmniejszyć to tą blaszkę w komorze pływakowej zgiąć do dołu jak podwyższyć to do góry Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vince
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Wto 16:36, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pobaw się z blaszką i z iglicą po tych zabiegach powinno być dobrze:)
Jak coś iglica to ta igła w gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:21, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jest jeden taki temat juz na forum, uczcie sie szukac, kazdy temat byl juz xx razy, juz mam dosc ciaglego odpowiedania na te same pytania. jezeli wchodzi na maks obroty to albo masz zle doregulowany gaznik, zaplon, lewe powietrze itd. itd.... Ja np. obstawiam doplyw paliwa, cos go blokuje. Pozrdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
robo
Początkujący

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nienaszów
|
Wysłany: Czw 15:00, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 ten temat może był ale nie tak nazwany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:01, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mozna szukac tez w postach... A nie lepiej poprostu kupic sobie instrukcje obslugi?! Ostatnio takowa chwycilem do rak i okazuje sie, ze z jej trescia mozna naprawic ponad 80% usterek jakich codziennie wysluchuje. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:03, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 masz swieta racje... Ludzie zapominaja o ksiazkach, bibliotekach tylko internet i internet...
A co do problemu, obniz poziom paliwa w komorze plywakowej ewentualnie na iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razor_8824
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:11, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mam małe pytanie, mianowicie gdy wyłączę silnik to po 1s z krućca poleci 1 kropelka i dalej już nic nie leci - czy to normalne? Sprawdźcie czy też tak macie czy jak mam coś zwalone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:40, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a ci przypadkiem nie leci z dziurki przelewu w gaźniku przy króćcu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razor_8824
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:15, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tak właśnie o nią chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 12:56, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze nie martw sie tym, grunt to chodzi. Jest zasada, jak jest dobrze to nie ruszaj. A w gazniku do jawki paliwo leci wszedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|