Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 9:10, 23 Lut 2008 Temat postu: Bardzo wysokie wolne obroty. |
|
|
Witam, dziś wyjechałem ogarem i jak się rozgrzał to jak wyrzuciłem na luz to chwilkę pochodził na niskich obrotach, a zaraz potem dostał obrotów mocy max. nic manetką nie ruszałem, przerwa na platynach dobra, zapłon ustawiony, gaźnik wyregulowany(jeszcze jak wszedł na te obroty to paliwo spod pokrywki komory pływakowej leciało ciurkiem. Proszę o odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MichalF
Wymiatacz
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: sie wziol ramzes?
|
Wysłany: Sob 9:22, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
chyba muszisz gdzieś mieć coś przytkane bo mi w jawce dostaje max obrotów jak zakręci się paliwo. to może gdzieś się zatkał i temu. a teraz wogule już nie chce palić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 9:23, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Palić zapali tylko ma takie wysokie te wolne obroty jakbym na 1 na max gazie go piłował :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 9:34, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mitez sie takczasami robi bo za malo paliwa mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 11:39, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja też tak mialem . wina tego byla że byl za maly poziom paliwa. zwiększylem poziom i już. I mialem tak jak ty że lalo mi sie z gaźnika jak cholera. Winą byl zaworek w komorze plywakowej.byl już rozlatany i nieszczelny(zadaleko też mi wchidzil ten guziczek i plywak niebyl w stanie podnieść tej blaszki wystarczająco). i przez to lalo mi sie caly czas z gaźnika i go bardzo zalewalo.. posiedzialem z nerwami pól dnia i zrobione. tylko czasami świeca nielapie bo mam starą. Ale i tak po ustawieniu przerwy na świecy przestalo go mulić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 16:53, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdź czy dysza powietrza się nie zatkała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 17:20, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Piotrek o jaką dyszę Ci chodzi Przecież w jikovie są tylko dysze paliwowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 17:37, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A no nie Ta dłuższa dysza po lewaj stronie to dysza paliwowa(stand.68 ) a ta krótsza po prawej to dysza powietrza(stand.38 ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bazi dnia Sob 17:37, 23 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 18:22, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Błąd, ta mała dysza to dysza biegu jałowego czyli niskich obrotów, a nie powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:32, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
to niech sprawdzi tą dysze biegu jałowego mój błąd przepraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 20:25, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
są 3 dysze. 2 zlote i jedna srebrna ze sprężynką. ta ze sprężynką jest od wolnych obrotów a te zlote ro są paliwowe(poprawcie mnie jak sie myle)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 20:43, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ta środkowa śrubka to nie jest dysza tylko śrubka o stożkowym zakonczeniu, nią się reguluje wysokosć przepustnicy, czyli obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 22:16, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Konek456 nie zrozumiałeś napisałem od lewej dysza paliwowa po prawej powietrza. a że nie odróżniasz dzysz od położonej pomiędzy nimi śruby regulacyjnej wolnych obrotów to mi bardzo przykro.:/ i nie będe się powtarzał bo kolego PanSzybciutki ma racje^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Nie 7:56, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie, no tą rozumiem, ale tamta śruba to nie dysza, wolne obroty były regulowane, przepustnica się nie zawiesza, co to jest :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 9:38, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ta śrubka co jest pomiędzy dyszami jest odpowiedzialna za wolne obroty gdy się ją wkręca przepustnica idzie lekko do góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|