Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konek
Wymiatacz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 9:16, 17 Lis 2007 Temat postu: Bardzo słaby na 3 biegu |
|
|
Mam problem z Ogarem. Otóż przy rozpędzaniu go na 1 i 2 jedzie idealnie, natomiast na 3 zaczyna się dusić i zwalniać(nie zawsze ale często) Co to może być? Proszę was o odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 9:38, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dostaje za mało paliwa, wyreguluj stan paliwa w komorze, przeczyść gaźnik, może dostawać lewego powietrza. TU masz opisane jak wyczyścić i wyregulować gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
djszpileczka
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 10:03, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
weś filtr powietrza i tłumnik wyczyśc i jak to niepomoże to zamało paliwa dostaje jak było ujęte wyrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9944
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 11:33, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
przestaw iglice i bendzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Johnny Moped
Wymiatacz

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:09, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jesli iglica jest na 2 rowku od dolu, to niech da jej spokoj. NIech sie zajmie komora plywakowa raczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
garden92
Wymiatacz

Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Sob 14:42, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Maż zle wyregulowany gaznik lub zapłon ja miałem podobne tylko na 2 i 3 nie chciał iść i sie okazało że miałem zapłon zle ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Konek
Wymiatacz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 16:47, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przestawiłem iglicę na drugi rowek od dołu to nic nie dało. Muszę zajrzeć do zapłonu czy sie nie przestawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9944
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:57, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
mug sie i przestawić zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
djszpileczka
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 16:57, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zajrzyj do filtra powietrza i tłumnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
milenium5555
Początkujący

Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 10:44, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam ten sam problem
zaplon ustawiony ze szczelinomierzem
filtr nowy oryginalny
3 rowek od gory na iglicy
tlumik wyczyszczony
zdjeta blokada
komora plywakowa poziom paliwa idealny
nowy tlok pierscienie czylek po szlifie 2
przed zdjeciem blokazy lepiej szedl na 3 niz teraz
POMOCY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziggas666
Wymiatacz

Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 11:46, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
co do konka to raczej zapłon albo może powietrze bierze gdzies
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 11:58, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym stawiał na lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Konek
Wymiatacz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Śro 12:24, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, może tracić komprechę przez głowicę, bo na niskich wyje jakby turbina była założona, dorobię uszczelkę pod głowicę i zobaczę czy to to było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 12:27, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
a nie masz uszczelki pod głowicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 12:41, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Masz podkładke pod swiecą ?
A pod głowicą wchodzi taki okrąg z aluminium chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|