Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ogarzysta
Nowy

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc na paliwo:D
|
Wysłany: Czw 22:54, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nic tam nie klej sylikonem. jak kupujesz komplet uszczelek to zwracaj uwage na to czy jest w nim uszczelka pod głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 9:10, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jesli nadal nie wiesz o co kaman
Tu masz link do tej uszczelki tak powinna wyglądac [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 13:28, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
motórzysta dokładnie o to chodziło Konek456 teraz spróbuj założyć to pod głowicę i zobacz czy coś zmieni się na lepsze z tym filtrem powietrza to też nie głupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BLASTER
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pią 15:44, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie ale po co ta uszczelka w cholere z nią,przecież jeżeli tamtendy komprecha by spylała to wogóle nie miał mocy tak jak pisałem odłącz filtr i spróbuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 15:49, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
BLASTER dobrze mówisz aczkolwiek jeśli jest słaba kompresja to jest to odczuwalne szczególne na najwyższym biegu ponieważ silnik w tedy jest najbardziej obciążony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:17, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
BLASTER -> Silnik miał by kompresję btylko słaba bo przecież tak dużo tej kompresji nie ucieknie żeby wogóle jej nie było... Przez małą nierówność nie będzie tak że prawie woógle nie ruszysz... Owszem będziesz odczuwał brak mocy ale nie aż taki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 17:27, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
mangus zgadzam się z Tobą ta kompresja jest tylko że na trzecim biegu silnik ma bardzo ciężko po prostu tej kompresji brakuje BLASTER też ma całkiem niezły pomysł z tym odczepieniem filtra Konek456 powinieneś to sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MichalF
Wymiatacz

Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: sie wziol ramzes?
|
Wysłany: Pią 21:30, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nie bede zakładał nowego tematu tylko spytam tu. Otóż mam podobny problem na 1 idzie idealnie na 2 też prawie a na 3 juz wogule nie można jechać (chyba że z górki) no i jeszcze jest problem otóż jak jest na wolnych obrotach a jak chce mu dać szybko na wysokie to go dusi. CZy to bedzie ta sama przyczyna i mam wyczyścić gaźnik i filtr powietrza? a może ciepłota świecy bo mam tam wsadzoną jakomś BOSCH nawet nie wiem jaką ma ciepłote.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MichalF dnia Pią 21:31, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziggas666
Wymiatacz

Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Pią 22:16, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz ten gaznik i filtr i zobacz ciepłote swiecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 23:43, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zobacz zapłon .. ja miałem tak a jak jechalem na zdawanie na karte motorowerową .. to wykręcilem świece i doszlem do wniosku ze podkładka jest nie potrzebana i wywalilem ją ..
stracial kompreche kompletnie .. nie wiem co do łba mi strzeliło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 15:14, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
MichalF wyczyść dokładnie gaźnik i spróbuj odczepić filtr powietrza i zobacz co się w tedy dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Konek
Wymiatacz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Pon 11:27, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Problem się rozwiązał! To była zła ciepłota świecy i gaźnik dawał za bogatą mieszankę. Odgiąłem blaszkę i już nie mam tego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|