Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Czw 1:05, 02 Cze 2011 Temat postu: bardzo krótka jedynka |
|
|
mam bardzo krótką jednyke, ledwo wrzuce , rusze zaraz musze zmieniać na 2, czy to normalne czy coś mi poszło ? u kumpla w ogarze jest dłuższa jedynka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 4:54, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wynika to z małej ilości obrotów na tym biegu czy tak jakbyś miał mniej zębów na jednym z trybów? Może wyłamał się któryś lub więcej. Nie wiem jakie dokładnie są objawy ale sądzę, że z przerwami w uzębieniu byłoby to szarpanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Czw 4:55, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie szarpie, nie ciągnie, poprostu błyskawicznie wchodzi na obroty, prędkość nie spadła ale mnie dziwi że tak szybko wskakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 6:29, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro nie ma uszczerbku na prędkości względem pierwotnego stanu to niczym bym się nie martwił. Przynajmniej elegancko odstawisz większość na starcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 11:16, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
kolega ma widocznie większa zębatkę zdawczą, silniki maja troszkę inną charakterystykę i vmax osiągają przy różnych obrotach, tryby w skrzyni powinniście mieć takie same.
Jeśli był by ułamany ząbek to było by słychać pukanie ze skrzyni (lekkie tykanie) no i w oleju mógł by się ząbek pojawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 19:30, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a może przyczyna nie leży w skrzyni tylko w sprzęgle? może tarcze nie ściskają się wystarczająco mocno i się ślizgają, toby mogło skutkować szybkim wchodzeniem na wysokie obroty, ale podejrzewam, że problem by był na każdym biegu, chociaż kto wie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pią 21:40, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tylko jedynke mam taką mocną, 2 i 3 chodzą elegancko, co prawda remoncik by sie przydał, bo troche mało jedzie (50-55 max).Musze sprzedać gitarke to ją dopicuje, narazie tylko drobne przejażdżki robie to mi wystarcza po mieście 30-40 max chociaż więcej ciągnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 15:18, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
siersiń napisał: | a może przyczyna nie leży w skrzyni tylko w sprzęgle? może tarcze nie ściskają się wystarczająco mocno i się ślizgają, toby mogło skutkować szybkim wchodzeniem na wysokie obroty, ale podejrzewam, że problem by był na każdym biegu, chociaż kto wie:P |
silnik ma taką samą moc przy odpowiednich obrotach na każdym biegu, wniosek jest taki ze sprzęgło ślizgało by się na każdym biegu.
Poza tym teoretycznie jedynka służy głównie do ruszania i musi być odpowiednie krótka i wydawać się za krótka w odniesieniu do innych biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 20:58, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: |
silnik ma taką samą moc przy odpowiednich obrotach na każdym biegu, wniosek jest taki ze sprzęgło ślizgało by się na każdym biegu.
Poza tym teoretycznie jedynka służy głównie do ruszania i musi być odpowiednie krótka i wydawać się za krótka w odniesieniu do innych biegów. |
Właściwie to masz racje, może problem krótkiej jedynki to tylko subiektywne odczucie, jakby nie patrzeć to zawsze jedynka jest krótka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|