Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzyh88
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 21:36, 25 Mar 2006 Temat postu: 60 nie ma mocy |
|
|
w zeszlym roku zrobilem generalny remont silnika (chyba wszystko procz walu i zmieniacza biegow) a na dodatek wsadzilem cylinder 60ccm, zostal dobrze dotarty, no i chodzi mi tylko 45km/h. na obroty sie dobrze wkreca ale... pomozcie!!! co zrobic zeby to troszke szybciej chodzilo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 6:56, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
1 zapchany filtr powietrza 2 musi szybciej leciec paliwo z baku zeby szybciej uzupełniało gaznik 3 dokłanie przeczysc przepustnice wyregulój gaznik 4dobrze napompoj kola 5 zalezy tez od swiecy jak malutka iskra to sie bedzie zalewac i takie fiksy własnie są.....aha i jeszcze niewiez w to co licznik pokazoje sprawdz predkosc z innym motorkiem samochodem aha i zrob to co wyzej bedzie lepiej wkrecał sie na obroty powinno pomuc pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 8:15, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Brawo ramzes Ukazales nam 5 warunkow prawidlowej pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:28, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
staram sie pomuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzyh88
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 18:00, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
hehe dzieki ale te 5 warunkow wykonalem. mam jaeszcze 2 pytanka, 1 jaka musi bys przerwa na swiecy i 2 jaki zebow ma miec zebatka zdawcza lancucha? moja ma 11
---------------------------------------------------------------------------------------
są trzy rodzaje zebatek : 11 12 13 zębów yogi_zamosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:24, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
to masz dobrego kopa ja mam 12 i tez daje niezle tylko szybciej i dlatego twoja niejedzie szybnko tylko start ma dobry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 19:50, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
ej ramzi to byl zart nie obrazaj sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzyh88
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 8:05, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
w sumie to racja bo moj kumpel ma simka s53 i na starcie jedziemy leb w leb. teraz mysle zeby zalozyc 13 bo w sumie mocy az tak nie potrzebuje. co myslicie o wiekszych dyszach do gaznika?, bo cos mi kumpel wspominal ze przy 60 to sie robi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 9:01, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Dlaczego nie. Dają niby więcej mocy, ale to już trzeba dopasowywać, bo przy różnych silnikach jest różnie. Oczywiście to tylko z tego co wyczytałem.
Temat przenoszę do Usterek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 12:57, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
i jeszcze wiecej pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
0VV
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Śro 18:43, 29 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
moja szła na 3 45km/h przy normalnej zębatce, ale to przez to że nie był mocno skręcony cylinder z głowicą i nie było uszczelki między cylindrem a głowicą (tam jest taka auliminiowa), teraz mam tylko 2 biegi bo 3 wyskoczyła chyba, i na 2 mi leci te 45 co wtedy szła z 30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 6:09, 30 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
trzeba bylo papierem sciernym troche przeczyscic miejsce gdzie jest ta uszczelka aluminiowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw 12:13, 27 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
60 to jest wilekie gówno to żadnej mocy nie daje , bo te cylibdry są robione w warsztatach rzemieślniczych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 16:30, 27 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
i sa drozsze ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 18:40, 08 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
mi 60 dała troche mocy i prędkości. co prawda oprócz tego mam skrócone kolanko i czeski króciec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|