Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NightFeather
Nowy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:29, 29 Lip 2011 Temat postu: 3 problemy z elektryką i dzwignia zmiany biegow |
|
|
Witam. Właśnie kupiłem ogara 200 z lekkimi usterkami może coś poradzicie na moje 3 problemy xd zacznę od tego co wymieniłem w swoim sprzęcie
-przerywacz(platynki)
-kondensator
-cewka butelkowa
a oto moje problemy:
1. nie mogę ustawić zapłonu, zawsze daje przerwę jak tłok jest w dmp (męczyłem się prawie 3 dni w garażu i nic) udało mi się tylko ustawić przerwę na 0,7mm około jak tłok wraca do dołu dodam jeszcze, że stosowałem się według kilku poradników z internetu jak ustawić zapłon
2. wymieniłem części podane wyżej i nie ma iskry (jak była stara cewka to była ale słaba) przewody założone dobrze mam zamiar zmienić okablowanie, ale może macie jakieś inne pomysły
3. odpadła mi ta dźwigienka do zmiany biegów i nie dam rady jej wyciągnąć, żeby pojechać i to jakoś zaspawać może macie jakiś sposób jak ją wyciągnąć (stukałem w sworzeń ten co to trzyma ale nie chce wyjść)
Przepraszam za błędy pisałem na szybko
z góry dzięki za odpowiedź
Popraw nazwe tematu.
Bazalt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NightFeather dnia Pon 10:45, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lkk1994
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Pią 16:36, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1. przerwę na platynkach ustawiasz jak się platynki maksymalnie rozwierają a nie kiedy tłok osiąga gmp
2.może źle poskładałeś podkładki na przerywaczy
3.miałem taki sam problem poradziłem sobie przy pomocy szczypcy zaciskowy, zacisnąłem je na tulejce i po prostu przekręciłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NightFeather
Nowy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:40, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
thx za pomoc wypróbuje to xd ale co do punktu nr 1 to ustawiam jak jest w gorze i wygląda na dobrze ustawiony (około 4mm na platynkach a tłok 2mm przed gmp) tylko, że jak przekręcę trochę wałem to platynki nadal się otwierają i zamykają się w dmp to jest normalne?
@edit w jakiej kolejności idą te podkładki? nigdzie nie mogę znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NightFeather dnia Pią 16:42, 29 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 21:49, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no jak dajesz 4mm zamiast 0.4 to się nie dziw że w dmp nadal są otwarte... w punkcie największego rozwarcia ma być 0.4 a jeśli zapłonu nie idzie ustawić tak żeby zaczynały się otwierać przed GMP to znaczy że masz krzywkę źle zamontowaną albo wał przestawiony na czopie, co do iskry to rozepnij wszystko, wyczyść i poskładaj z powrotem na koniec wyreguluj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NightFeather
Nowy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 11:02, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dobra dzięki za info jak za tydzień wrócę z wakacji to będę patrzył xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|