Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
futrzaczek2
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 16:06, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
galakty napisał: |
Jak z trojki jak mocniej depniesz to wchodzi jedynka? |
Luz. Podnoszę do góry - jedynka.
Deptam w dół - dwójka.
Deptam w dół - trójka.
Podnoszę - luz.
Podnoszę - jedynka.
Deptam w dół - dwójka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 5:28, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
futrzaczek2 napisał: | galakty napisał: |
Jak z trojki jak mocniej depniesz to wchodzi jedynka? |
Luz. Podnoszę do góry - jedynka.
Deptam w dół - dwójka.
Deptam w dół - trójka.
Podnoszę - luz.
Podnoszę - jedynka.
Deptam w dół - dwójka. |
To wspolczuje... Nie wiem czemu... U mnie z trojki idzie od razu 2, luzu prawie nigdy wyczuc nie moge, a potem luz i jedynka... Masz troche przeje*bane wrzucac ta 2... Nie wiem dokrec dobrze automat, wyplucz skrzynie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
futrzaczek2
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 9:47, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Usterka została zażegnana parę dni temu, wczoraj jednak miałem okazję się o tym przekonać
Zmieniłem olej w skrzyni biegów, śrubki były dobrze dokręcone. Teraz z trójki na dwójkę przechodzi elegancko, z wyraźnym luzem między nimi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:59, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Heh to sie ciesze U mnie chyba tez bede musial wymienic lub dolac bo luzu miedzy 3 a 2 ciezko mam wyczuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
futrzaczek2
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 10:26, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
galakty napisał: | Heh to sie ciesze U mnie chyba tez bede musial wymienic lub dolac bo luzu miedzy 3 a 2 ciezko mam wyczuc |
Oleju miałem dużo, na oko było te regulaminowe 0,5 litra. Tyle, że był pierońsko czarny LUX10 (pozostał jeszcze z Trabanta) załatwił sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 13:25, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
markus767 napisał: | a czy jak kupie ta zembatke przednia to niebede musiał odrazu dokupic tylniej i nowego łancucha ? bo bo mam teraz łancuch napiety na maxa i watpie zeby dało rade nałożyc go z nową wieksza zebatka no i jak sie ja montuje trzeba rozkrecac silnik czy da rade od zewnątrz ?? |
Tak, przy wymienie zebtaki wymienia sie od razu lancuch i druga zebatke, niestety zawsze idzie komplet. Lancuch nie powienien byc napiecty na full, o tym to chyba wiesz, nawet to moze byc przyczyna Twojego problemu(bardzo prawdopodobne), co do dlugosci lancucha do tego sluza napinacze, nigdy nic nie trzeba skracac ani wydluzac. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|