Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramzes
Moderator

Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:04, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
to nie ma nic do rzeczy czy
2 czy 3 pierscienie nie ma róznicy jawka ma to do siebie ze pół baku wychlapie przez odpływ w gaźniku :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Pią 12:51, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
tylko silnik ma być goroncy bo świeca nalepiej pracuje i dłuszą żywność ma i nie siada tak szybko ja tak mam i ma jednej świecy zrobiłem ponad 600 km bez wymiany i czyszczenia!!! tylko dlaczego orinały miały 3 peirscieniowe tloki ???? a plokowane niały 2 peirscieniowe tloki ???????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 14:05, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
to chyb proste że im więcej pierścieni tym lepsza kompresja wiec tłok z trzema pierścieniami daje lepszą kompresję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bąbel021
Wymiatacz

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Pią 14:10, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
przeciez jak na tloku trzy lub 2 pierscieniowym da jeden to chyba nie bedzie komptresji moim zdaniem njlepdsze sa do jwaki 2 pierscieniowe
a w japonskich motocyklach sa nawet pojednym i jest dobrze w oryginale mialem 2 piersienie a teraz przy 60 mam 3 pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Pią 14:27, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
2 pierscien- blokada polskla(słaby)
3 pierscien- orginał (wieksza moc)
kapisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pią 15:27, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | " 2 pierscien- blokada polskla(słaby)
3 pierscien- orginał (wieksza moc) " |
<b>Radzio</b> nie bylbym taki pewien, chociaz nie moge powiedziec tez, ze nie masz racji... Tylko, ze wczoraj rozbieralem chyba piatego Mustanga, i jak wszystkie inne (ktore mialem w warsztacie) tloczek mial 2 pierscioniowy...
Wiec, jak widac, jest to kwestia sporna, czy oryginal to 3/2 pierscionki, czy 2 pierscioniowy to slabszy itd...kazda Jawka jest inna, i jednym moze lepiej chodzic na 2 a innym na 2 pierscionkach...
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
oloslawusus123
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pią 15:59, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mi sie też wydaje, że to fabryka monotwała róznie te pierścionki tak jakie akurat tłoki mieli. Bo są jawki orginały z 2 a są i z 3. A wiadomo ze w komunizmie to robili wszytsko ze wszystkiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pią 17:15, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
<b>" A wiadomo ze w komunizmie to robili wszytsko ze wszystkiego. "</b>
Hehe, zgodze sie z toba jak najbardziej z mala poprawka; u nas byl "ustroj socjalistyczny", a pojecie "komuny" wkradlo sie w potoczne rozumowanie (bledne) no i tak zostalo..
Dobra koniec OFFTOP`u, bo administracja mnie pogoni
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Pią 18:00, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
tylko jawki były produkowane dla polski z dwoma pierscieniami a dla czechosłowacji był z 3 pierscieniowe jak ktoś sprowadzał z czechosłowacij
a tak to jawki miały 4,1 km orginalne cz a nie 3,5km tak mi tata mówił bo miał jawke mową bo kupił w cz za ponat 150.000zł na stare pienądzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
oloslawusus123
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pią 19:41, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No i tu sie nie zgodze, bo ja mam kupione najnormalniej w Poslce 2 Jawki z 74 i 71 i też mam 3 pierścienie w obu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 22:41, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kończcie ten offtop. Dyskusja na ten temat już była i możecie ja odświeżyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matti_92
Częsty bywalec

Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City
|
Wysłany: Sob 6:55, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Co ty zgupiałeś im więcej pierścieni tym większa moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 7:20, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ej a ktos bierze pod uwage to, ze jezeli masz wiecej pierscieni automatycznie wystepuje wieksze tarcie ?? silnik bedzie mial moze wieksza moc po przebiegu 20 000 km bo o czywiste ze po takim przebiegu jeden pierscien bedzie puszczal ale na poczatku przez pierwsze 10 000km to na bank jeden pierscien bbedzie wymiatal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ramzes
Moderator

Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:23, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no tak ale jak by był 1 pierscien i małe tarcie to co komu po takim czyms jak kompresji 0...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 7:38, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ale wy nie rozumiecie jak sa nowe pierscienie to tarcie jest mniejsze ale ten pierscien jeden co jest on trzyma kompresje i bedzie kompresja. POWAGA !! na forum o simach jeden koles kupil 70ccm cylek z 4 kanalami pluczacymi i zalozyl jeden pierscien, wiecie jakie tam jest dopiero przeciazenie ? a jakos smiga bez problemow. problemy z takim czyms pojawia sie gdzies przy przebiegu 10 000 bo to normalne ze juz 1 pierscien zacznie puszczac a drugiego juz nie bedzie... Ja wam tylko przekazuje wrazenia kolesi..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|