Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pon 17:20, 26 Lis 2012 Temat postu: Remonty, tuning, naprawy itp. Jawka, romet, simson.... |
|
|
Całość w opisie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:16, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no ładne remonty ładne.. szkoda, że śrubokrętem i młotem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:28, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mogę szczerze? Nie zrobisz biznesu, bo nie masz nawet podstawowego sprzętu do odpowiedniego rozbierania i składania silnika.. Jeżeli chcesz ruszać z masowymi remontami musisz zaopatrzyć Swój warsztat w odpowiedni sprzęt. Na rękę i wprawne oko silników się nie składa, a już na pewno nie komuś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Wto 7:06, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No wiem ale skąd wiecie że nie mam sprzętu? Właśnie przeniosłem się do wojka a on ma warsztat więc sami rozumiecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 13:16, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
nie wstawiałbyś chociaż zdjęć silnika ze śrubokrętem i młotem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Wto 14:41, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wam chodzi o te zdjęcie to fakt, ale uzywalem do rozpolowienia karterow leciotko pukajac, ale to było za nim się przeniosłem do warsztatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Wto 15:33, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Oj czepiacie się Ważne, że robi to dobrze z tego co widać na zdjęciach Porównując poprzedni stan motorka z przyszłym to niebo a ziemia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Wto 16:59, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dawidek
Dzięki, jeden co umie coś docenić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 19:30, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ja jestem przeciw, pomijam śrubokręt ale jaki jest sens rozbierania tak uwalonego silnika?
jakie masz ceny na powiedzmy składanie silnika od jawy? wszystkie części zregenerowane, zostaje tylko złożyć to do kupy, albo jakie masz ceny na regulację gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Wto 23:16, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Gdyby uwalony silnik byłby powodem tego iż nie ma sensu go rozbierać to byłoby o połowę mniej ogarów i jawek Druga połowa leżałaby na złomie. To chyba dobrze jeśli ktoś podejmuje się takich rzeczy i ratuje motorki. Z resztą od czegoś trzeba zacząć, powoli chłopak się nauczy. Silnik jawki z reguły nie jest trudnym silnikiem i nie ma tam kosmicznej technologii, za tamtych lat ludzie nie mieli takich sprzętów jak teraz i też pewnie posługiwali się prymitywnymi narzędziami Nie rozumiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidek dnia Wto 23:20, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 7:11, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do rozbierania uwalonych to myślę że inni mieli na myśli że należy go wyczyścić przed remontem. Co do narzędzi to uważam że wystarczą podstawowe + kilka bardziej wyspecjalizowanych, np ściągacz do łożysk, do sworznia, szczelinomierz, do karterów (jak ktoś robi bardziej masowo).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 8:03, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ściągacz do karterów bardzo łatwo można zrobić z grubego płaskownika/ blachy. wymierzyć dziury i nagwintować by przymocować owy "ściągacz" do karteru i w zasadzie gotowy. Kilka godz pracy i już lepiej wygląda Twój przydomowy warsztat a koszt rzędu 10 zł ? może nawet mniej zależy jak z materiałem Poświęć trochę czasu na budowę podstawowych narzędzi a ludzie zaczną wchodzić drzwiami i oknami. Natomiast Tobie przy pomocy nowych zabawek łatwiej i przyjemniej będzie się naprawiało silniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Śro 11:00, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ją zawsze rozbieram silniki takie jakie są później czyszcze kartery, a nie zajmuje się raczej czyszczenie i regulacja gaznikow razej całe remonty bardziej się opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 14:38, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Chcesz powiedzieć, że regulacja gaźnika czy zapłonu nie obejmuje remontu silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 15:25, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Sikorek źle robisz.
przed rozbiórką silnika warto go wymyć i ocenić czy kartery są w stanie nadającym się do czegokolwiek. zdarzają się pęknięcia itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|