Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 17:41, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no właśnie, druga sprawa że ręce brudzisz przy każdym chwyceniu, syfisz łożyska i wszystko wokół (bo nie zawsze trzeba wymieniać),
pytam o gaźnik bo to dobry wyznacznik, gdybyś jeszcze podał mi na przykład czas w jakim to robisz to można by to ocenić jakoś, no ale poza gaźnikiem podałem złożenie całego silnika a to już grubsza sprawa i na to tez ceny nie podałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Śro 17:45, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś jest ża interesowały to dopiero o cenie gadam bo się potargowac można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Śro 17:58, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do mycia to tak, może źle Was zrozumiałem, wybaczcie Oczywiście, że lepiej pracuje sie z czystym silnikiem, na czystym stole w całkowitym porządku To podstawa żeby niczego nie pogibić itp Myślę, że łożyska tak czy siak po rozpołowieniu warto jest zmienić wraz z uszczelkami i simerami, bo to nie drogie a jak już się bawić w remont to na całego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 19:22, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dawidek napisał: | Co do mycia to tak, może źle Was zrozumiałem, wybaczcie Oczywiście, że lepiej pracuje sie z czystym silnikiem, na czystym stole w całkowitym porządku |
to się nazywa higiena pracy Zanim zaczynasz pracować musisz sobie stworzyć stanowisko do pracy Pamiętaj o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 19:23, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
tulejki w skrzyni biegów to też łożyska tylko że ślizgowe, wymienia się je zazwyczaj co drugi (prawidłowo zrobiony w odpowiednim czasie) remont silnika kurde kolego Sikorek no daj w końcu cenę, chyba nie tak trudno określić ile kosztuje roboczogodzina? Ja przykładowo za wymianę klocków w astrze h (komplet, tył) biorę 30zł za godzinę brutto z fakturą. Na gaźnik też miał bym cenę choć zazwyczaj przeliczam to w piwach na godzinę sprzęgło w puncie 2 skrzynki kosztowało z takich "dogadywanych" ale to nie dla klienta tylko dla kolegi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Śro 22:24, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mało bierzesz za klocki Chyba, że wymieniasz klocki a reszta Cie nie obchodzi, bo przy okazji powinno nasmarować się prowadnice, przeczyśćić tłoczka z ewentualnego syfu oraz zbadać stan uszczelek ja za to biorę 50zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 22:48, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wiem ze tanio, choć jak przeliczysz na godziny to wychodzi dość średnio, o jakim czyszczeniu tłoczka mówisz? w samochodowych rozpierakach masz osłonę gumową i zazwyczaj wystarczy skontrolować jej stan i wizualnie tłoczek, co innego zacisk motocyklowy który rozbiera się przy każdej naprawie, oczywiście czyszczenie prowadnic za każdym razem do tego smar ceramiczny na klocki i na prowadnice, za komplet wychodzi w okolicach 1,5 godziny czyli w okolicach 50zł ale nie zawsze jest tak łatwo jak w np astrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Czw 7:46, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra:
Regulacja i czyszczenie gaznika ok 10zl
Cały remont silnika w zależności od rodzaju ( jawki 30-40zl + części)
Ustawienie zapłonu ok10zl
Położenie całej elektryki 20zl + kable
Noi składanie całkowite (jawka 70zl) miałem 2 przypadki że nie umieli złożyć to do mnie przywieźli
Reszta co tam jeszcze jest to w zależności
Tak się targuja wszyscy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 13:31, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No i już wszystko wiemy u mnie oprócz zapłonu zapłacił byś duużo więcej bo zapłon to mogę za piwo (2 do równego rachunku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 13:47, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
mnie by się nie chciało nawet poskładać silnika od jawki za mniej niż skrzynkę tyskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:16, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dajcie już chłopakowi spokój .Ceny które ma to i tak bardzo tanio !Więc nie spodziewajmy się że w przydomowym warsztacie narobi cuda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Czw 14:42, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra mówcie jak chcecie, ceny są jakie są ( w tym przypadku jawki) robiłem przy nich tak dużo że znam na pamięć, ją robię w warsztacie samochodowym więc narzędzia są jakie są (nie byle jakie) jak komuś przeszkadza niska cena to placcie drożej
Filmy są z moimi motorkami jeszcze jak robiłem w garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 21:32, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Chodzi po prostu o to że żeby ustawić gaźnik potrzeba kilka razy więcej czasu niż zapłon, żeby złożyć silnik konkretnie jak trzeba to też trochę zajmuje tak więc w końcowych wnioskach albo bardzo słabo cenisz swój czas albo robisz bardzo szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pią 6:18, 30 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Więc długo mnie nie było (nie było mnie w domu, bo na jakiś okres się przeprowadziłem) już wróviłem do domu, ale okazało się że warsztat wujek zamknoł
przeniosłem się do mnie spowrotem, ale już inaczej wszystko wygląda narzędzia so wszystkie powieszone na ścianie, upożądkowane, dokupiłem troche sprzętu, (ściągacze-łożysk-magnet) mam szlifierke stołową (własnej roboty ale jest przystosowana pod każdy kamień szlifierski jak i tarcze do cięcia) nowiótką kątówkę i wiertarkę firmy skill,
gwintowniki itp.
Nie chce się chwalić ale dostałem cały samochód narzędzi po zmarłym wujku :/
robionych jeszcze za komuny, więc nie jest to takie liche jak dzisiejsza produkcja
mam wszystkie rodzaje pilników, młotków, szczelinomierze do wszystkiego
Zdjęcia warsztaciku dam po niedzieli poniważ jestem teraz w górach BHP już zawitało mam nadzieję że na zawsze
Ceny troche zatem wzrosną ale, ze wględu na szkołę i prace
Co do tych motkow, mialem na mysli naprawa ram itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sikorek dnia Nie 11:50, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|