Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilstrazak1999
Nowy
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łodygowice
|
Wysłany: Śro 0:26, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Witam a regulator napięcia jest nie potzrebny???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buba27
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:38, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Odkupie temat. Czy wymagane jest zmiana cewki czy można zastosować trafo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MotoPRLmaniak
Nowy
Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polski
|
Wysłany: Pią 22:18, 02 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Trochę odkop.Ale podpowiem, że możemy też użyć czujnika halla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomek2504
Nowy
Dołączył: 01 Sie 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:34, 14 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Niestety zrobiłem wszystko według tutoriala i nie mam iskry.koncza się już powoli pomysły co może być nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manix
Nowy
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:15, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Witaj Tomku
Czy udało ci się uruchomić CDI?
Ja jestem w trakcie uruchamiania i chyba będzie trzeba nawinąć nową cewkę dużo cieńszym drutem, nie uzyskuje odpowiedniego napięcia.
Jestem zaskoczony bo sprawdzałem przed lakierowaniem i na wolnych obrotach miałem 60V bez obciążenia, teraz z podpiętym modułem i kręceniu wkrętarką na 1000obr 14V...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
evilos1990
Nowy
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:11, 30 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Witam,
A czy mozna wykorzystac gotowy stator iskrownik ze strony motor-x ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|