Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giller
Początkujący
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zagórza
|
Wysłany: Nie 16:00, 14 Lis 2010 Temat postu: Zapłon Bateryjny ;) |
|
|
W tym tutorialu pokażę wam jak zrobić zapłon bateryjny, z przełączeniem na zwykły z cewki
Niektórzy z was spytają po co? Odpowiedź jest prosta zapłon bateryjny daje lepszą iskrę i lepiej przepala mieszankę.
Przełączanie między zapłonem bateryjnym a iskrowym jest bardzo przydatne, ponieważ kiedy akumulator się wyczerpie można bez problemu jechać dalej
Potrzebne rzeczy.
1. 2 metry przewodu
2. Akumulator
3. lutownicę
4. przełącznik kołyskowy 3-pozycyjny
5. chwila wolnego czasu
A więc do roboty:
Lutownicą wypalamy dziurę w schowku na przełącznik
Wstawiamy go a resztę podłączamy wg schematu:
Post został pochwalony 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Pon 9:38, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
super dam ci pochwałe i tov wypróbuje na sportowej jawie 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10:47, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
JA też dałem pochwałę. Ładnie narysowane wszystko przejrzyste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi
Bywalec
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Pon 15:04, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Lepiej wywiercić dziurę w schowku wiertarką niż przepalać lutownicą
i na schemacie niema ładowania akumulatora no to będziesz codziennie ładował akumulator.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adi dnia Pon 15:06, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
giller
Początkujący
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zagórza
|
Wysłany: Pon 17:49, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To jest schemat zapłonu bateryjnego a nie akumulatora z ładowaniem
a wypalanie otworu lutownicą czy wywiercenie wiertarką jest bez znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi
Bywalec
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Pon 18:30, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Głupio to wygląda , śmierdzi jak wypalasz i nie jest równa dziura.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
giller
Początkujący
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zagórza
|
Wysłany: Pon 19:08, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
mój przełącznik miał taki kołnierzyk więc zakrywał całą dziurę i zawsze można wyrównać papierem ściernym lub pilnikami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:26, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko czy odczuje jakas zmiane w osiagach? i jakiej mozy najlepiej powinien byc aku?i ile bez ladowania wytrzyma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drbartek96
Początkujący
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:06, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Super,dzięki wypróbuje na mojej jawce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 18:31, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dzwonek napisał: | Mam pytanko czy odczuje jakas zmiane w osiagach? i jakiej mozy najlepiej powinien byc aku?i ile bez ladowania wytrzyma? |
Najlepiej jak największy akumulator bo bez ładowania to daleko się nie zajedzie na takim zestawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slawosz_121
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 20:18, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Schemat na pewno działa. Sprawdzony na mojej jawce. Tylko pamiętajcie aby odłączyć masę od cewki wysokiego napięcia. Ja nie odłączyłem i ciągle miałem zwarcie. Uświadomiłem mój błąd po 4 godzinach myślenia czemu nie działa zapłon. Pochwała leci za schemat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 7:57, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
żeby to miało jakiś sens powinien być do tego dołączony schemat modyfikacji cewek i instalacji tak by ładowanie akumulatora zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cfelus
Nowy
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nowodwór piaski lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:10, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Gdzie ten schemat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|