Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:10, 05 Lis 2008 Temat postu: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło |
|
|
Witam jestem początkujący ci którzy sa juz tu dłużej napewno o tym wiedzą ale dla nowych i początkujacych napewno sie to przyda
a wiec jesli brakuje komuś regulacji aby podciągnac sprzęgło to zanim zdecyduje się na wymiane tarzczy sprzęgłowych niech sprawdzi czy ma taką kulkę za popychaczem a żeby to zrobic nalerzy odkrecic dekiel od sprzegla a jest koło startera poczym wyciagnać popychacz i przechylic motor w lewa strone powinna wypaśc take kuleczke jeśli jej tam nie ma to najlepiej włorzyc tak kulke z koronki od rowera tylko dopasować aby swobodnie weszła gdy wlorzymy kulke nalerzy poskładać i wyregulować a regulacje koledzy juz dawno opisali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Śro 20:40, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja niemam takiej kulki i chodzi ogarek ale napewno sie komus przyda mogl bys zapodac fotki to by było git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pasiek
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Woj. Opolskie
|
Wysłany: Czw 5:15, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Kulka musi być, inaczej popychacze [w środku są dwa, krótszy i dłuższy] będą się ścierać wzajemnie, trzeba będzie ciągle sprzęgło dokręcać. W pewnym momencie nie będzie już można nic dokręcić, tylko trzeba będzie wymienić popychacz[e]..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 16:38, 07 Lis 2008 Temat postu: Re: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło |
|
|
Goger napisał: | przechylic motor w lewa strone |
Zależy jak kto stoi .. wydaje mi się że w prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:46, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
no w prawo po........ mi sie
dzięki że zauwarzyłes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniek2000
Bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Wto 21:54, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
trzeba odkręcić dekiel od strony iskrownika a nie sprzęgła , a motor przechulić w stronę kopki i dzwigni hamulca tylnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 19:07, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:29, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sylwesterek777
Początkujący
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:13, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A gdzie powinna się znajować ta kulka, pomiędzy tymi popychaczami?Przed pierwszym od sprzęgła?Po tym drugim w deklu? Bo ja już niemam od kiedy pamiętam tej kulki :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 17:18, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Patrząc w przekroju na górę silnika , masz kosz sprzęgłowy , krótki popychacz , kulkę , długi popychacz .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 19:07, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
I możesz także włożyc między długi popychacz a prawy dekiel, aby ci się np. śrubka regulacyjna nie wycierała (tak jak u mnie).
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 12:48, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
trejki napisał: | popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć |
no to jak zachartować końcówki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 13:59, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Podgrzewasz do temperatury powyżej przemiany austenitycznej na wykresie żelazo węgiel to dla stali 727 , 723 stopnie , różnie podają i chłodzisz z prędkością krytyczną - po prostu wkładając w wodę lub olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sylwesterek777
Początkujący
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:12, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
DZIEQ
Pochwałę można wyrazić w inny sposób , napewno nie nabijając sobie posty ..
Motórzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:41, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze. |
Racja, wracajac do tematu lepiej zachartowac kulke niz orginalny popychacz, ktory pracuje 20 000km, to po pierwsze. Po drugie jak barkuje regulacji to wsadza sie jeszcze jedna kulke w dekiel. Po trzecie sprzeglo(tarcze) sie regeneruje uzywajac odpowiedniej mieszanki olejow w skrzyni biegow z dodatkami syntetycznymi, niestety simmeringi sie moga wtedy rozkleic, a wczesniej silnik nalezy przeplukac. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|