Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:12, 18 Lis 2007 Temat postu: Podłączenie przwodów w iskrowniku+ przerwa |
|
|
No więc też częstym problemem jest podłączanie Kabelków i jaka ma być przerwa. Otóż zaczynając od tego pierwszego problemu.
Kolejność kabli na iskrowniku:
1. Młoteczek
2. Uszczelka płaska
3. Kowadełko
4. Uszczelka wchodząca do środka owtworu w kowadełu
5. Uszczelka płaska
6. Kable (obojętnie w jakiej kolejności):
*Konedensator
*Cewka N/N (nisksiego napięcia; ta w iskrowniku)
*Cewka W/N (wysokiego napięcia; ta na ramie)
Odnośnie przerwy to powinna wynosić 0.3-0.4 mm.
Jak tak złożycie swój iskrownik i dobrze ustwaicie zapłon to wasz motorek powinien chodzić jak ta lala
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Sob 14:48, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 19:37, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Fajnie, że opisałeś to się przyda nowicjuszom, tylko trzeba ich odsyłać do tego działu^^ dodam, żę warto cienkim paskiem taśmy izolacyjnej tak do połowy owinąć gwint śróbki, która trzyma nam wszystkie kable i izolatory w isktowniku, wtedy przebicie zostanie wyeliminowane. Tylko nie nawincie jej za daleko, bo odizolujcie kondensator,cewke Wn lub NN<hehe>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilku
Gość
|
Wysłany: Pon 15:36, 14 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
siemka moze glupie pytanie ale nie jestem jeszcze dobrze obczajony ... który to ten młoteczek ?? bo wlasnie podłączam zapłon i nie wiem tylko tej jednej rzeczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:10, 14 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Młoteczek to ruchoma część przerywacza- od niego odchodzi blaszka i do blaszki jest przykręcony przewód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilku
Gość
|
Wysłany: Wto 7:29, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Dzieki za odpowiedz Jeszcze mam taka prosbe czy moglby ktos mi wysłać zdjecie zapłonu tylko nie przerobionego od ogara 200 ?? Z góry dzieki. A e-mail [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilku
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzeszkowice
|
Wysłany: Wto 10:04, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jakby coś to jestem już zarejestrowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Wto 10:45, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj masz aukcje z zaplonem wiec tym mozesz sie kierowac przy podłączaniu... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilku
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzeszkowice
|
Wysłany: Wto 12:07, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra dzieki pzdr
Edit: Stronka nie wchodzi !! Cuś sie musiałes pomylić ,ale ok znalazlem inna aukcje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wilku dnia Wto 12:09, 15 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|