Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vis1966
Początkujący
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 20:30, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wedlug mnie to lepiej napewno odpala z zaslepiona ta dziorka.Bo szybciej zassie mieszanke.A mieszanke i tak ustawia sie na plywaku i iglicy.
A tak na marginesie ten tortial jest bledny bo z tego miejsca nie cieknie paliwo tylko z tego przy kruccu.Tu sie przykreca chyba tylko okapnik ,bo tam nie ma zadnego kanaliku.No chyba ze jestem slepy!
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/cieknace-paliwo-z-gaznika-na-cylinder-dobre-rozwiazanie,10841.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vis1966 dnia Nie 20:50, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:25, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego Vis, weź sobie szklankę z wodą i przechyl ją tak, aby woda ściekała po jej ściance. Widzisz jaka jest jej droga? Ok, to przyłóż teraz palec do szklanki i powtórz doświadczenie. Zaobserwujesz, że woda ścieka Ci teraz po palcu. Na takiej samej zasadzie działa ta rurka w w/w tutorialu
Co do otworku w gaźniku, to rzeczywiście on powstał, by zapobiegać totalnemu zalaniu silnika. Ktoś tu wspominał, że silnik łapie tamtędy lewe powietrze. Tak, poniekąd to prawda, przy czym przepływ powietrza przez ten otworek był brany pod uwagę przy obliczaniu paremetrów gaźnika w fazie projektowania i dzięki temu wszystko działa jak należy. Zatkać go można, wtedy nieco spadną obroty biegu jałowego, natomiast można zdrowo zalać silnik np. w przypadku zawieszenia się pływaka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vis1966
Początkujący
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 7:28, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No tak to wiem ze splynie po rurce ale nie lepiej przykrecic okapnik chocby z kawalka denka od puszki i bedzie sciekac tagze z tego otworku przy kolniezu.Bo z niego leci centralnie na cylinder.A ten patent nie jest dobry do konca nawet na to paliwo z przelewania bo śrubka od iglicy plywaka jest nizej i tam i tak będzie kapać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vis1966 dnia Śro 7:42, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|