Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 15:33, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
A tam biadolicie... jak dobrze zrobiony to musi palić od kopa i jeździć wzorowo. Jednak niektórzy myślą że motor po 10 latach wyjęty ze stodoły będzie im chodził jak nówka i jak wymienią połowe (bo po co wszystkie) zużytych części to będzie już w ogóle luxus...
A ten mit o tych "przeklętych jawkach" wziął sie z tego że do jawki brali sie przez lata ojciec, brat, wujek, dziadek, stryjek i w ogóle cała wiocha i sobie rady dać nie mogli bo szpece to byli od łatania dętek lub zakładania łańcucha...
A że Jawki są bardziej czułe od Komara którego wystarczy złożyć "dobrze" a silnik wyregulować "na oko" to sie biorą takie mity...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Pią 18:48, 22 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem że to odkop ale to tylko jedno małe pytanko. Jak naciśniemy pływak to poziom ma go zakryć całego czy zostawić tan mały kieliszek co jest na pływaku na wierzchu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 21:39, 22 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie np. "kieliszek" wystaje po naciśnięciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:13, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No jak na rysunku - poziom paliwa ma być równy z tym kieliszkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Counter Shots
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 13:27, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jak odkręcisz pokrywę komory pływaka to tak do kąd masz paliwo na pływaku ja mam tak nie że jak po naciścięciu pływaka jest cały jak na rysunku tylko tak równo z krawędzią a ty ?? odpisz proszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sledziu
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:48, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie: w zakładce " Czyszczenie oraz konserwacja gaźnika Jikov PSB 2917" pisze że aby wyczyścić gaźnik z brudów trzeba go zanurzyć na pół godziny w benzynie. Powoli zabieram się do czyszczenia gaźnika i nie wiem który sposób będzie lepszy: czy zanurzyć go w benzynie czy wyparzyć w wodzie z octem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:38, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W benzynie zdecydowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Counter Shots
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 7:18, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym nie powiedział
ja stosuję parzenie w occie
ale to twój wybór jak wybierzesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sledziu
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:39, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A w jakich proporcjach ocet do wody?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:27, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Już było powiedziane na forum że roztwór octu z wodą rozkalibrowywuje miedziane kanaliki.Bo przecież to kwas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Counter Shots
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 17:17, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym ci radził weś to w najzwyklejszej wodzie przegotuj ze 2 lub 3 razy i będzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 11:10, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Z octem sie nie bawcie bo on reaguje na materiał z którego jest zrobiony gaźnik i może być nieciekawie ... nie wiem na ile to prawda. Lepiej te 0,3 litra benzyny poświęcić i go wymoczyć przez noc a potem przedmuchać sprężonym powietrzem, wymyć pendzelkiem i na jedno wyjdzie a przynajmniej mamy 200% pewności że nic sie nie uszkodzi. Poziom paliwa o naciśnięciu pływaka ma być równo z tym kieliszkiem no tak jak na rysunku czyli górna cześć pływaka równo z poziomem paliwa ale płwaki mogą być pogięte, niedokładnie wykonane itp i jak nam na 3 przy pełnym gazie zaczyna szarpać to należy tyci tyci blaszke do góry podgiąć bo mamy za mały poziom. Pamiętajcie że regulacją poziomu paliwa nie ustawia sie bogactwa mieszanki tak jak to mowią niektorzy ... od tego jest iglica a śrubki żadnej nie ma bo jikov jest tak skonstruowany. Jedyna śrubka regulacyjna to od wolnych obrotów .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Pon 12:17, 31 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:50, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
doman30 napisał: | Pamiętajcie że regulacją poziomu paliwa nie ustawia sie bogactwa mieszanki tak jak to mowią niektorzy ... od tego jest iglica a śrubki żadnej nie ma bo jikov jest tak skonstruowany. Jedyna śrubka regulacyjna to od wolnych obrotów . |
co Ty pierdzielisz? a jak jest poziom paliwa w rozpylaczu wyższy to nie robi żadnej różnicy? bo skoro jest wyższy w komorze to jest wyższy w rozpylaczu i automatycznie mieszanka jest bogatsza, poziom w komorze ma wpływ na skład mieszanki w całym zakresie obrotów, iglica nie ma żadnego wpływu przy pełnym otwarciu przepustnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 1:32, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem ale poziom ma być równy z pływakiem i koniec. Nie ustawia sie tym bogactwa mieszanki choć można, ale fabrycznie nie zalecali. Od tego jest iglica ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:05, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Poziomem w komorze głównie regulujesz ten gaźnik, iglica ma wpływ na średnie i średnio wysokie obroty a to trochę mało bo większość jeździ na przepustnicy otwartej na maxa i chciało by mieć dobrze wyregulowane wolne obroty a w tej kwestii to sobie możesz iglice przepinać i praktycznie żadnej różnicy nie będzie (oprócz źle wypalonej świecy i różnicy w zużyciu paliwa).
I w ogóle dla mnie ta metoda regulacji jest bezsensowna bo co z tego ze poziom masz równy z pływakiem skoro zaworek przepuszcza i po 5 minutach poziom w komorze faktycznie będzie kilka mm wyżej, czego nie zauważysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|