Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:57, 04 Kwi 2010 Temat postu: Filtr powietrza własnej roboty-żadna tandeta! |
|
|
No więc witam.Chcę przedstawić tutaj jak łatwo, prosto i szybko zrobić własny filtr powietrza.Opiera się on na częściach z filtra stożkowego i oryginalnego.
O to co nam jest potrzebne:
-stary filtr stożkowy,
foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
-wkład oryginalnej puszki filtrowej-filtr
foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przechodzimy do działania
1.Rozbieramy stożek na części pierwsze
-tak to wygląda (powinno być bez tych dziurek w okrągłym deklu,lecz ja je już wywierciłem):
[link widoczny dla zalogowanych]
2.Ta sama czynność tylko z oryginalnym filtrem
-filtr po rozbiórce:
[link widoczny dla zalogowanych]
3.Zostawiamy sobie te części:
-oryginalny filtr, pokrywkę i sprężyny
[link widoczny dla zalogowanych]
-dekielek od stożka
[link widoczny dla zalogowanych]
4.Wiercimy małym wiertłem dziurki w dekielku od stożka (u mnie już wcześniej wywiercone)
[link widoczny dla zalogowanych]
5.Wkładamy filtr w dekielek i mocujemy go za pomocą pokrywki i sprężyn
fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest przeróbka dla tych którzy posiadali kiedyś filtr stożkowy,który się już nie nadawał do użytku.Cała operacja nie kosztowała mnie nic.Miałem w domu akurat wszystkie te części,które są potrzebne.Jeśli macie stary filtr stożkowy,a nie posiadacie oryginalnego,to można go kupić za góra 15 zł!A za stożek zapłacicie (za ten chiński) 30 zeta albo i więcej!Więc opłaca się zrobić własny....
Dodam,że ogar na tym filtrze jakby lepiej chodzi...Wkręca się szybciej i ma lepszy v-max niż nawet na stożku.
Przepraszam za słabą jakość zdjęć gdyż akurat nie miałem aparatu a jedynie telefon.
Myślę,że tutek się podoba i komuś przyda
Pozdrawiam
Tutorial by Ogarzysta200.
Wszelkie kopiowanie zabronione!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Nie 21:02, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 21:42, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
O ile lepszy v-max w Twoim przypadku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 21:49, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
100mil na godz. :p , fajny pomysł ja zrobiłem trochę inny z [link widoczny dla zalogowanych] od malucha i gumową rurą, w twoim jedynie bym zmienił te sprężyny na coś innego lepiej by wyglądało ale za pomysł 5
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:24, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 13:23, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ok 5 km/h...Zmierzę dokładnie jak będę miał nową linkę..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 14:04, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to podajesz to na podstawie oryginalnego licznika Jawy?
Wydaje mi się że taka modyfikacja filtra powierza nic nie da a to jest efekt placebo.
Wsadź oryginalny filtr, nich Ci zmierzy v-max jakiś skuter czy auto i potem to samo na tej samej trasie i przy podobnym wietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 20:18, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a ja tam jeżdżę bez filtra i czyszcze dysze co tydzień co półtora miesiąca lub 2
cały gaźnik nie ma nic lepszego jak jazda bez filtra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba1231
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z tąd
|
Wysłany: Sob 9:51, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie odkopuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 14:57, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen poje*** cię....
Po pierwsze odkop a po drugie co bez filtra... no weź napisz że robisz co tydzień dwa szlif cylindra i nowy tłok z gaźnikiem....
Nie ma to jak rozwalić jawe i mieć nasrane we łbie co nie?
Sory za odpowiedź ale nie mogłem....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Sob 14:57, 07 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|