Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
naveintre
Nowy
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Wto 17:29, 17 Kwi 2012 Temat postu: awa 50/Ogar 200-Regulacja gaźnika za pomocą suwmiarki. |
|
|
Jawa 50/Ogar 200-Regulacja gaźnika za pomocą suwmiarki.
Potrzebne rzeczy:
-Suwmiarka z głębokościomierzem.
-Kawałek szmaty
Zaczynamy:
-Odkręcamy kranik i czekamy ok 10sek potem zakręcamy.
-Odkręcamy pokrywkę gaźnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ukazuje nam sie pływak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyciągamy powoli pływak otrzepując go o ścianki komory.
Najlepiej odłożyć go na kawałek nieubrudzonej w piachu szmaty:
[link widoczny dla zalogowanych]
Bierzemy suwmiarke i ustawiamy na ok 14mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie mierzymy poziom paliwa w komorze pływakowej i sprawdzamy ile brakuje nam do poziomu ok 13-14mm mierzone od dołu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi nie brakowało nic ponieważ gaźnik mam już ustawiony.
Potem tą blaszkę podginamy do góry lub do dołu w zależności czy mamy za duży czy za mały poziom. Do góry jeśli mamy za mały do dołu jeśli za duży. Tak jak na zdjęciu mnw wygląda wyregulowana blaszka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem wkładamy pływak do gaźnika przykrywamy go pokrywką i znowu odkręcamy kranik i sprawdzamy poziom paliwa.
Ma wynosić dokładnie tyle ile na zdjeciu: (czyli 13-14mm)
[link widoczny dla zalogowanych]
Skręcamy gaźnik i jeździmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 22:16, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
co jeśli zaworek nie trzyma? albo jeśli pływak jest większy lub mniejszy niż powinien być? w tutorialach jest ładnie opisane jak należy regulować gaźnik metoda naczyń połączonych i jest to jedyna pewna metoda jaka należy stosować, to co opisałeś można robić na 100% sprawnym gaźniku niestety jak coś wariuje to nie jest sprawne i wtedy Twoja metoda tylko dodaje roboty a nie rozwiązuje nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 8:41, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pływak nie może być większy bo niewejdzie w komore płyakową. Ale nawet jesli akimś cudem będzie wiekszy lub mniejszy to co z tego? i tak liczy sie poziom paliwa bez pływaka a nie z nim. A jeśli zaworek iglicowy nie trzyma to nawet za pomocą naczyń połaczonych poziomu nieustawisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 13:51, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
nie ustawisz ale wykryjesz nieszczelność, z pływakiem fakt nie w tę stronę myślałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 22:07, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
może być większy. wyższy , lub mniejszy , węższy albo niższy. polaki zdolne bestie i dopasują coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Nie 17:38, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za odkop ale mam pytanie:) co jezeli plywalk ma wgniecienia od spodu i od gory? przepraszam za odkop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:27, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli nie jest dziurawy to nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|