Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 11:44, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
nie opłacalny jest zakup tego simka. co z tego że nowy jak jest zacofany technicznie. bębny, brak dozownika, tylko kopniak. bleee....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 20:38, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Za tą kase to bym kupił jakąs Yamahe DT80 Albo Yamahę Aerox Bo Simka to napewno nie... Tak jak powiedział <b>sorber</b> simek jest zacofany technicznie bo to nie nowa konstrukcja... Do <b>mangus</b> Simson S51 Jest z lat 80' a nie 90 Z 90 to mogą byc S53 i nowsze Były też S50 z lat 70'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
login342
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek
|
Wysłany: Nie 21:19, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
tak ale simka naprawia się prawie tak samo jak ogara bo mał elektryki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 11:14, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a ten owe to myślisz ze sporo ciężej sie naprawia? utrudnieniem jest przy serwisie troche układ chłodzenia bo cieczą wiec zabawa z przewodami jest a tak to proste jest wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
login342
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek
|
Wysłany: Pon 20:31, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
to pwiedz mi czemu niechce mi odpalic ogarek 900 ma zjechany akumulator ale na kopa też nie idzie. jesli ktos wie to w jakiej pozycji jest ssanie włączone przesunięte bardziej w prawo czy w lewo? pozatym że tego niewiem to ogar 900 ma 3X leprzy silniczek niz we wszystkich jawkach i ogarach poprostu potenga na kółkach noi 4 stopniowy manual
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez login342 dnia Pon 20:32, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 20:49, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No nie wiem czy 4t 50ccm to taka "potenga", zależy jak sie patrzy, trzeba być obiektywnym. 4t = mniejsze spalanie i awaryjność, mniejsza dynamika. 2t= wieksze spalanie, wieksza awaryjność, wieksza dynamika
I co do tej awaryjnosci 2t, to też mozna sie sprzeczac, przeciez taka Yamaha Dt, czy tam jakaś nsr lub inny japonski 2t, to jest praktycznie bezawaryjny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
login342
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek
|
Wysłany: Pon 21:58, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ogar 205 to t2 a ogar 900 to t4 ta sama pojemnośc a w t4 przyspieszenie 2X takie. Ktoś wie odpowiedz na pytanie w moim ostatnim poscie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|