Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam951
Nowy

Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poduszkowice pod Pierzynowcami ;p
|
Wysłany: Pią 7:42, 23 Lip 2010 Temat postu: Tuning wizualny Ogar 200 - co o tym sądzicie? |
|
|
Witam! Ogara 200 mam od marca (chyba), ale to nie istotne. Mam teraz nadmiar wolnego czasu więc postanowiłem się zabrać za moją maszynę.
Pierwsza sprawa: urwał mi się przedni amor przy kole i nawet po spawaniu nie trzyma (spaw się odkleja). I teraz czy mam szukać samego oryginalnego amora czy może cały przodek od innego(na przykład od Simsona) żeby była lepsza amortyzacja?
Po drugie: nowy kolor. Myślałem nad takim jak ma ten koleś: [link widoczny dla zalogowanych]. I teraz napiszcie czy dobrze myślę. Zedrzeć oryginalny lakier. Ewentualną rdzę też. Bak mam w jednym miejscu wgnieciony (z daleka nie widać, ale dla idealności bym go poprawił). Myślałem żeby go szpachlą "wyprostować". Potem podkładem w spray'u (może nawet z dwie warstwy) i już normalny lakier. Zębatka na kole na srebrno. Silnik też na srebrno (oprócz cylindra, którego nie będę ruszał, tylko go może w końcu wyczyszczę). No i jeszcze same koła. Trochę mi przerdzewiały więc myślałem o złotym, ale nie wiem jak to się będzie z ramą komponowało.
Po trzecie primo: błotniki. Myślałem zeby tylny albo przyciąć, albo zupełnie wywalić. A przedni chyba od czegoś innego (od czego?).
Narazie to tyle. Powiedzcie co o tym myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mikioza
Wymiatacz

Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Pią 8:05, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No fajnie . A przedni błotnik mozna skrucic lekko od przodu i bedzie lepiej wygladał tylni wywal całkowicie i zamocuj rejestracje pod siedzeniem wtedy bedzie cie chronic przed woda i błotem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Buczko
Wymiatacz

Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 10:46, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wywalaj błotników bo to totalny wiejski tuning. Ścigacza z Ogara nie zrobisz. Nie maluj felg na złoto, co najwyżej na czarno albo srebrno. Nie maluj silnika, lepiej go wypoleruj. Bak jak najbardziej zaszpachlować i po nałożeniu farby dobrze psiknąć lakierem bezbarwnym, tyle warstw na ile wystarczy puszki. Co do lagów, możesz dać od simsona, ale wtedy musisz liczyć się z inną lampą, najlepiej też od simsona, kupić cały przód, tzn koło, błotnik, lagi, lampę i zegar. A co do kolory to ten granatowy bardzo fajny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adam951
Nowy

Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poduszkowice pod Pierzynowcami ;p
|
Wysłany: Pią 14:08, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ten przód od Simsona na pewno będzie pasował do ramy O200? Bo tak by było najprościej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:49, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak będzie pasował, tylko jak dobrze pamiętam trzeba będzie uciąć kawałek sztycy bo będzie wystawać. Jeżeli masz możliwość dorwania zawieszenia od charta to obyłoby się bez ucinania, tylko włożyć i już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adam951
Nowy

Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poduszkowice pod Pierzynowcami ;p
|
Wysłany: Pią 21:06, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Narqzie pospawałem starego amora. Ale jak tylko będę miał okazję to pobuszuje po złomie i może znajdę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xxminekxx
Bywalec

Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 19:54, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm Bardzo Fajny ogar ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|