Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Śro 19:39, 03 Mar 2010 Temat postu: Podwójny tlumik. |
|
|
Mam zamiar zrobic powójny tłumik w swojej jawce czyli po dwóch stronach i moje pytanie jest takie czy zmieni sie moc silnika moment obrotowy czy cos w tym stylu?
POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:36, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zmieni się głownie wygląd , bo na moc to nie bardzo bym liczył .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 20:37, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Moc silnika spadnie,ponieważ jak wiesz każdy tłumik ma swój opór wydechu. I przez to spaliny będą "blokowane" w cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 6:19, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | jak wiesz każdy tłumik ma swój opór wydechu | Myślisz, że gdyby nie miał, to moc silnika 2t wzrosłaby? Nie, nie, nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Czw 13:29, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej moc spadnie.
Spaliny będą miały gorszy przepływ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 14:57, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Będą występować zawirowania spalin i to znaczy że słabsze osiągi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Czw 18:25, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A czy w takim razie mozna zmienic przelot kolanka czyli zrobic mniejsza srednice na 2 tłumiki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:35, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak już chcesz to robić, to zostaw średnice kolanka w spokoju. Zrób z rur dobry kolektor 2-1, jednym słowem połącz rury przy samym cylindrze. Musi być to zrobione symetrycznie, bo spaliny sobie pójdą gdzie im prościej- jednym tłumikiem.
W ogóle pomysł dwóch tłumików jest głupi, nawet nie przez to, że "przepływ będzie mniejszy, powstaną zawirowania", ale to po prostu jest mocno hmm wieśniackie. Co do teorii o zawirowaniach i innych tego typu pierdołach, to te teorie nie uwzględniają paru ważnych czynników np dokładności wykonania takiego kolektora. Nie można więc z góry zakładać, że wydech taki spowoduje zaburzenia w przepływie spalin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Pią 19:27, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesniace zalezy dla kogo kazdy ma swój gust i mi tak sie podoba.Czyli kolektor zrobiony tak jak mówisz powinien zniwelowac zawirowania spalin i moc nie powinna duzo spasc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazik200
Bywalec
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:51, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jesli polączysz kolanka prze samym cylindrze a lączenie bedzie po srodku i kazde kolanko pod tum samym kontem praktycznie wcale nie bedzie roznicy:) pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Pią 19:53, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Aha dzieki bede jutro kombinował cos z tym i dam zdjecia jak zrobie ten kolektor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 20:32, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Gdzieś czytałem,że kolanka muszą być połączone dokładnie na środku i pod kątem 45 stopni.Ale mogę się mylić bo to już czytałem z miesiąc temu.
No zapodaj fotki jak to zrobisz.
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 5:57, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zrobisz to dobrze idealnie połączysz kolanka, bo to nie jest praca na raz dwa, to moc nie powinna spaść, a jeżeli to malutko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rumcajs_93
Bywalec
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koźle
|
Wysłany: Nie 9:41, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli już chcesz coś kombinować przy wydechu to nie baw się w dwa wydechy bo nie będzie to ani ładne,ani funkcjonalne, jedynie mógłby być cichszy...Ja na twoim miejscu zrobił bym spawaka i zestroił na 6500obr/min wyglądało by ładnie i podniosła by się moc przedewszystkim...
możesz jeszcze pokombinować z wydechem orginalnym z simsona-one mają podobne strojenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:53, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Strojenie w oryginalnym tłumiku simsona? Ciężko ten tłumik nazwać nawet mniejwięcej zestrojonym, chociaż nie ukrywam, że od jawowskiego jest lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|