Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa 20
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:29, 23 Mar 2009 Temat postu: Obrotomierz pełen opis |
|
|
Cześć , więc chciał bym wiedzieć dokładnie jaki mozna użyć gdzie go podłaczyć co tzreba zrobić żeby działał jak go wykalibrować itp
PS:Sorry że założyłem nowy temat ale na innych nie jest dokładnie wytłumaczone.Z góry dzienks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:36, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a przeczytałeś temat niżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pon 17:38, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
koledze pewnie chodzi do czego dokładnie podłączyć ten obrotomierz i sam jestem ciekaw podco podłączyć ten obrotomierz Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 18:35, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
na jaką cholere ci obrotomierz w ogierze to tylko zeszpeci wygląd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pon 18:55, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
lubie tuning mam lekko podrasowanego ogarka i chcę w nim mieć obrotomierz a gdzie się dokładnie go podłącza ???? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Pon 18:58, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Pon 19:28, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
instalacja 12v to podstawa , chyba ze chcesz miec duzo srania z tym ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:21, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
12V instalacja+ aku. Pks robił obrotki pod oryginalną instalację, ale w zasadzie nie miały one skali, pozatym nie były analogowe (w sensie nie wskazówkowe, bo jego układzik też pewnie był analogowy )
O obrotomierzach do 2T 1cyl masz tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co prawda tu w 1 linku koleś zastosował kalibrację przez zmianę tarczy, ale też tak można. Wymaga to jednak posiadania obrotomierza wzorcowego, albo chociaż dobrego słuchu, by wyskalować tarczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENZO
Bywalec
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 7:14, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ej nieprawda kiedyś był obrotek diodowy ale niemoge teraz tego znaleśc i on chyba pod 6v chodził dał by ktoś plany lub linka do tematu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 16:30, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No były diodowe, ale skali nie miały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|