Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:23, 13 Lis 2010 Temat postu: Mały tuning |
|
|
Witam serdecznie. Chciał bym przedstawić wam moją wizje mojego ogarka i poprosić o pomoc w zmianie wyglądu. To tak. w zimę mam zamiar trochę z tuningować mojego Ogra i mam zamiar zmienić :
- rurę wydechową na coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
- polerka silnika
- może z przodu wahacz z charta ( jeszcze nie wiem do końca )
- skrócony błotnik z przodu , z tyłu wymontuje
- amortyzatory z tyłu z WSK
- może bak z MZ ETZ 150 ( zobaczę jak będę stał z kasą )
A co do mechaniki to tylko :
- Powiększenie kanału wylotu spalin
To tyle. Proszę o wasze sugestie na ten temat i pomoc co jeszcze można zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fso777
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 16:46, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
po co zmienac rurę ? ale no dobra ,polerka silnika - zgadzam się z tobą ,jak masz dobry przod to po co zmieniać? chcesz się popisac :/ , będziesz jezdził po deszczu będziesz cały uwalony i motor takze , ogar z tym bakiem????bez komentarza
A silnik rób będzie szybszy i mocniejszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fso777 dnia Sob 16:47, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Sob 19:32, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jak masz kasę to lepiej poszukaj schematów i zrób spawaka. Błotników broń Boże nie skracaj, będzie brzydkie i nieużyteczne, najwyżej z przodu wstaw inny, a z tyłu jakiś fajny zadupek. Lagi proponuje od simsona. Z tym bakiem też mi nie bardzo pasuje. Co do silnika to rób jakiś tuning jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:54, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ten wydech to g*wno daje , na spawaku dużo więcej przy tuningu silnika wyciśniesz.Baku od mz nawet nie wstawiaj bo wiocha będzie. Najlepiej to tylko zmień zawieszkę i zrób polerkę oraz tuning mechaniczny.Wtedy będzie git malina. Jeszcze jedno Ogar nie jest najlepszym materiałem do tuningu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:27, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś ładnie wykona to bak od MZ 150 będzie pasował i nie będzie "wiochy". Można też założyć bak od cz 180. Tłumik owszem, lepiej jest zrobić wyliczony pod silnik jeżeli ma się trochę kasy, materiałów, narzędzi i chęci. Polerka silnika zajmie sporo czasu, ale efekt jest zabójczy. Zawieszenie od charta będzie dobre, wchodzi bez żadnych przeróbek, a simsonowskie trzeba troszeczkę modyfikować, a tak na marginesie nie jest to wahacz. Błotnik można skrócić ale w granicach rozsądku, lub zrobić coś w stylu tych od ścigaczy, to samo dotyczy się tyłu. Tyle z mojej strony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Pon 15:30, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:46, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a czemu ten tłumik jest taki zły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fso777
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pon 15:48, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Bo on Ci nic nie da ,Zadnych koni mechanicznych , ani turbo przyspieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 16:56, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
fso777 napisał: | Bo on Ci nic nie da ,Zadnych koni mechanicznych , ani turbo przyspieszenia |
a czy w ogóle jakikolwiek tłumik dodaje konie mechaniczne?? z prędkością masz racje albo nic nie da albo pogorszy sprawę a spawak jest wyliczany pod silnik czyli wszystko jest jak należy i to wyliczenie jest najważniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 17:15, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Mam taki sam tłumik i powiem szczerze, że on nadaje tylko ładniejsze brzmienie. Chociaż mój ogar chodzi teraz jak chooper (nie ma jednej śrubki przy cylindrze i kolanku). Jak było normalnie, to ogar tak jakby pierdział.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:00, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Czemu jest zły, bo to jest niby uniwersalny tłumik. Każdy silnik ma inną charakterystykę i potrzebny jest inny układ wydechowy, a po resztą on jest zrobiony tak aby była z tego łatwa kasa i żeby się nie narobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:23, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a ma ktoś jakieś schematy jak zrobić tego spawaka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 19:24, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A wiesz,że jest taki program,który wylicza wymiary spawaka pod obroty ? :>
Szukaj " Exhaust Calculator" w google
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 14:33, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
nie chce zakładać nowego tematu a mam pytanie bo nie widziałem schematów i takich podobnych rzeczy i nie wiem czy do spawaka daje się dławik ? prosze o szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 15:11, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
fso777 napisał: | Bo on Ci nic nie da ,Zadnych koni mechanicznych , ani turbo przyspieszenia |
Wiedz, że w 2t tłumik to podstawa.
sportlen napisał: | nie chce zakładać nowego tematu a mam pytanie bo nie widziałem schematów i takich podobnych rzeczy i nie wiem czy do spawaka daje się dławik ? prosze o szybką odpowiedź |
Dyfuzor jest po to, aby spaliny się odbijały od jego ścianek tworząc rezonans, jak dasz dławik zaburzysz tą obliczoną komorę, dopiero za dyfuzorem można dawać jakieś końcówki wyciszające.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 17:00, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
coś mi nie chce sie wierzyć w te tłumiki sportowe (nawet spawaki) bo one mają takie
wąskie rurki na końcu że źle spalinom jest wyjść z tłumika co pogorsza pracę
silnika. moim zdaniem to najlepiej by było wyciągnąć z tłumika wszystkie bebechy oprócz dławika lub za dławik dać puszkę przeciętą z dziurami (najmniej 4) i by to jakoś hulało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|