Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 17:27, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | coś mi nie chce sie wierzyć w te tłumiki sportowe (nawet spawaki) bo one mają takie
wąskie rurki na końcu że źle spalinom jest wyjść z tłumika co pogorsza pracę
silnika. |
jeżeli przez taki tłumik przez całość szła by taka rurka to zgodzę się wtedy spaliny się dłużej tłoczą co spowalnia silnik ale jeżeli taka rurka ma 5 cm długości to co ona przeszkadza?? myślę że nic dlatego to jest raczej ozdoba bo jeżeli taki tłumik by był po całości gruby to jak by to wyglądało?? nieciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 22:19, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja widzę, że niektórzy tutaj po 6 klasach podstawówki wiedzą lepiej, niż inżynierzy, którzy projektują wydechy w 2T... nie skomentuję tego, za to przypominam, że to jest dział tuning wizualny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
duszek0098
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:55, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
w tych ciekich rurkach spaliny przyspieszaja bo w tej duzej komoze robi sie pruznia w odpowiednich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 8:58, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli Sportlen jest wyznawcą zasady im głośniej tym mocniej haha,
"Wiedza ta powinna wytłumaczyć wam teraz, dlaczego tak ważny dla silnika 2T jest dyfuzor. Zauważyliście, że pognieciony dyfuzor w offroadówce powoduje, że motocykl nie chce jechać? A może próbowaliście ściągać wydech w Simsonach, żeby podenerwować trochę sąsiadów? Efekt końcowy zawsze był ten sam - jednośladowi brakowało mocy. W nowszych konstrukcjach dla uzyskania precyzyjniejszych faz rozrządu stosuje się zawory wydechowe oraz system membran w układzie dolotowym."
[link widoczny dla zalogowanych]
NIE WIDZIAŁEM DATY , PRZEPRASZAM xD Dawno mnie nie było po prostu i podświetliło mi temat sprzed 2 lat jako nowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Pon 8:59, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|