Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 20:09, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przytrzeć... ja urwałem kiedyś no trzeba by dać kolanko pod kątem prostym albo przechylić silnik ale to już więcej kombinacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 20:44, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
zmieniając lub modyfikując kolanko pogorszymy proces wydalania spalin co za tym idzie spadek na mocy odczuwalny będzie;/ chyba taka zabawa bezsensowna jest. Jak zmieniać lagi to na simsonowskie/charta by podróżowało się wygodniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 21:02, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem ogar nie bedzie fajnie tak wyglądał. chłopaki zrozumcie że ten sprzęt nie jest wart nawet takiego tuningu bo to zwykły poczciwy ogar 200 : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 21:06, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a próbował ktoś kiedyś obrócić cylek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 21:14, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
holipa napisał: | a próbował ktoś kiedyś obrócić cylek ? |
no pewnie, daje to +17 do szybkości :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Śro 9:06, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jaja gaznik dołem hmm... Zaraz zejde do piwnicy i tak spróbuje a tak serio to jak inni, nie ma zachodu przerabiać ogarka na jakieś czopery, crossy itp. Ogarek to już zabytek i jeździć nim w oryginale to sama przyjemność, a jak zacznie się coś robić z ramą nie bywalego to później będziemy mieć same problemy, bo tu coś pęknie, tam strzeli i taka be
Będzie jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 9:40, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
może obróćmy silnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 12:19, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
o 90 stopni , nie o 180
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Śro 22:06, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jak pomojemu to z jawki sie nawet da 600cc zrobic, tylko kilka szlifów... h*j ze tuleji braknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 22:26, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra, zamykam, bo widać niektórych ponosi fantazja..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|