Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz025
Wymiatacz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 19:45, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tłumik poprowadź wyżej oponki inne i filtr można by podnieś do góry ale na pewno nie będziesz jeździł po takiej wodzie wiec nie trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 9:59, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
totalna wiocha. najpierw to wywal ten tłumik bo przez niego tracisz moc. wydech od silnika 4T nie powinno sie montować w 2T. tak samo często robicie końcówki na wzór wydechów z motocykli sportowych.. po co ? to też obniża moc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Koniu_
Początkujący

Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kępice (POMORSKIE)
|
Wysłany: Nie 17:07, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
sorber chodzi ci o mój tłumika czy dzikiego007
Bo jeżeli o mój, to muszę ci napisać ze ten tłumik był robiony z myślą o Simsonie, a Simson to też 2-suw i to nie ma rzeczy cz on jest w Ogarze czy w Simsonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:37, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Koniu_ napisał: | sorber chodzi ci o mój tłumika czy dzikiego007
Bo jeżeli o mój, to muszę ci napisać ze ten tłumik był robiony z myślą o Simsonie, a Simson to też 2-suw i to nie ma rzeczy cz on jest w Ogarze czy w Simsonie  |
Przeciez Sorber Napisał:
Cytat: | wydech od silnika 4T nie powinno sie montować w 2T. | Od kiedy simson jest 2T? Pozatym bledem jest mowic, ze tlumik od jakiegos 2t podpasi do innego 2t. Musi sie przynajmniej zgadzac: zakres obrotow, pojemnosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Koniu_
Początkujący

Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kępice (POMORSKIE)
|
Wysłany: Nie 19:29, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Przeciez Sorber Napisał:
Cytat: | wydech od silnika 4T nie powinno sie montować w 2T. | Od kiedy simson jest 2T? Pozatym bledem jest mowic, ze tlumik od jakiegos 2t podpasi do innego 2t. Musi sie przynajmniej zgadzac: zakres obrotow, pojemnosc. |
Może mi powiesz ze Simson jest 4-suwem ?? :/ Jeżeli tak twierdzisz to jesteś w błędzie. A jak już mówisz że tłumik powinien być idealnie spasowana pod silnik to jesteś w błędzie, tzw. wiadoma że od np. od jakieś 600cmm nie wstawisz do 50ccm. Ten tłumik pochodzi od 50ccm, lecz Simson rozwija więcej obrotów niż Jawka i da sie odczuć że na tym tłumiku lepiej silniczek wchodzi na obroty. Ten tłumik był już w wielu motorach- najpierw w Simsonie gdzie nie dało to efektu, w Motorynce w której dało odczuć lekki przyrost mocy, w Jawie 50 gdzie efekt był taki sam jak u mnie teraz w Ogarze 200. Jeżeli mi nie wierzycie to albo sobie kupcie takie tłumiki (ja dostałem za free ) a jak nie macie kasy to zapraszam do siebie żeby to obejrzeć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 19:31, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
chodziło mi o moto dzikiego . macq pomylił sie pewnie ze zamiast 4T napisał 2T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:34, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
sorber napisał: | chodziło mi o moto dzikiego . macq pomylił sie pewnie ze zamiast 4T napisał 2T. | Tak, chcialem napisać 4T. Przepraszam.
Cytat: | lecz Simson rozwija więcej obrotów niż Jawka | No nie zgodze sie. Roznice sa niewielkie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 20:36, 04 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:50, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wydech, a dokładnie dyfuzor (komora rezonansowa) jest uzależniona od pojemności silnika, Czasoprzekroju otwarcia okna wylotowego, a co za tym idzie od jego wymiarów, od średnicy rury wydechowej, od obrotów, przy których ma być moc maksymalna.
A Simson kręci wyżej niż Jawka?? Silnik 223 po odblokowaniu kręci prawie 8000obr/min. To ile Smson?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Koniu_
Początkujący

Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kępice (POMORSKIE)
|
Wysłany: Pon 7:23, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Więc temat sporów o moim tłumiku zamknięty, bo myślałem że coś ci nie pasuje . Co do obrotów Simsona to muszę się wypowiedzieć ze simek mojego kumpla bez żadnych przeróbek wykręca 9,5 tysięcy obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 7:24, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie powiem CI ile simosn , ale ktoś na forum dał wykrest jawki z hamowni i wyszlo że też na 8 tys sie wkręci .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 8:18, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Co do obrotów Simsona to muszę się wypowiedzieć ze simek mojego kumpla bez żadnych przeróbek wykręca 9,5 tysięcy obrotów | Skąd ta pewność? Uscislijmy rowniez o jakim modelu mowimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 8:22, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mówimy o simku enduro , na jakimś forum wyczytałem że do 10 tys dochodzą , więc jest to raczej pewne .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Koniu_
Początkujący

Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kępice (POMORSKIE)
|
Wysłany: Pon 11:53, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
[quote="macq"] Cytat: | Uscislijmy rowniez o jakim modelu mowimy |
Ja teraz mówię o wersji s51 "Comfort"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawasaki
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Pon 13:09, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy powinienem sie odzywac, ale robienie z Ogarka enduro to WT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:20, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | Mówimy o simku enduro , na jakimś forum wyczytałem że do 10 tys dochodzą , więc jest to raczej pewne . | Nie jestem moze specjalista od simsonow, ale krzywe momentu i mocy mowia swoje. Moze kreci do 10- te ktore ja mialem okazje testować tyle nie wyciagaly. Fakt faktem max moc osiagaja przy obrotach duzo nizszych, wiec nie przeszkadza to w zamianie tlumika simson-> dżawka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 18:21, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|