Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozik 200
Początkujący
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:04, 15 Sie 2010 Temat postu: chrom |
|
|
Witam!co sądzicie żeby w ogarku porządnie wyczyścic i wychromować silnik,kolanko i tłumik chromem w spray'u bo mam chromowaną obudowę do filtra i fajnie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:22, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Chrom w sprayu jest mało trwały. Efekt byłby fajny, ale tylko wtedy, kiedy pomalowany motor wstawiłbyś pod szybą w klimatyzowanym garażu.
Poza tym "chrom" w sprayu nie wytrzyma temperatur silnika.
Poważnie, odradzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 21:52, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Na wydech lepiej kupić nowe kolanko jak już, ale to i tak nie zda egzaminu bo po iluś tam km kolanko będzie całe u^ebane w błocie, piachu, paliwie i innych g^wnach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozik 200
Początkujący
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:59, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ok. a jak wypolerować silnik domowym sposobem bo mój jest taki brzydki ciemny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 20:10, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Temat o polerce silnika i aluminium znajdziesz chyba w tutorialach.
Ja najpierw papierem 100 albo 200 ścierałem mocne zabrudzenia a papierem 600 100 i na koniec 1500 (ekstra efekt) polerowałem na lustro.
Na koniec zabezpieczenie pastą polerską i filcem.
Zrobiłem tak już jakiś czas temu, nic ni śniedzieje a świeci się jak psu na wiosnę.
Pozdrawiam,
Mac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Pon 21:22, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
jawek 50 napisał: | Na wydech lepiej kupić nowe kolanko jak już, ale to i tak nie zda egzaminu bo po iluś tam km kolanko będzie całe u^ebane w błocie, piachu, paliwie i innych g^wnach |
nie zgodze sie z tym NIE! zrobilem z kartonu uszczelke pod kolanko ale z grubego kartonu i na to dalem blaszke metalową zakrecilem najmocniej jak moglem i ani kropelka nie ucieknie a jezdze juz z 2 miesiace i nowe kolanko jest dalej jak nowe tylko trzeba przetrzec czasem szmateczką bo wiadomo jak sie jedzie to piach sie osadza. a co do uszczelki to zawsze robie nad wymiar zeby nie idealnie rowno wyciete tylko troche jeszcze wystaje i to daje dobre uszczelnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 16:27, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
gruba wartwa uszczelek powoduje wykrzywianie sie elementów lączonych
a że wystaje to nie jest estetyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Wto 23:04, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
boze ale nie robisz ze wystaje ci na caly cylinder tylko do gniazda kolanka i tego nie widac, i u mnie nic nie jest krzywe ani nic sie nie stalo jak juz mowilem robilem to z kartonu elastycznego i miekiego meterialu a dla wzmocnienia dalem cienką blaszke i skrecilem to jak najmocniej potrafilem i ani kropelka juz od 2 miechow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|