Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawkowicz
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 13:43, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ahh... A co z pierścionkami? Dlaczego właśnie takie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
sorber
Tata:)
![Tata:) Tata:)](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 13:54, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ponieważ azotek tytanu zmniejsza tarcie. jest to proces związany z azotowaniem stali. dzieki niemu stal w tym przypadku pierścien jest bardziej odporny na ścieranie. do tego celu również dobrze da rade chrom techniczny twardy. a co za tym idize: łożysko stopy korbowodu mniej jest obciążone, niższe tarcie skutkuje mniejszym zuzyciem silnika i spadkiem zuzycia paliwa. oraz daje wyższe obroty. a obroty sa włąsnie sporo zależne od mocy maksymalnej. oraz mniej sie grzeje ale to ok 2 stopnie mniej jest wiec prawie nic.
pierścienie takie moge załatwicjak ktos chce ( o ile jeszcze typo u mnie za miastem je ma ale powinien mieć) 5zł sztuka + koszt przesyłki ale na cylindry zwykłe czyli nie rozwiercane np. 55ccm tlyko 50ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Lipon
Założyciel Forum
![Założyciel Forum Założyciel Forum](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 16:42, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A może ktoś mógłby załatwić takie cylindry z głowicami [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Lucas
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 19:22, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No masz rację Lipon ta głowica w połączeniu z podobnym cylindrem poprawia proces chłodzenia silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
mandos
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 19:41, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Sorber azotowanie stali a pokrywanie azotkiem tytanu to dwie różne technologie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
sorber
Tata:)
![Tata:) Tata:)](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 11:09, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
w stali jest zawary tytan w niewielkich ilosćiach. a podczas azotowania jej azot łaczy sie z tytanem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
mandos
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 13:12, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Azotowanie to proces obróbki cieplno-chemicznej. Wygrzewa się element w wysokiej temperaturze w atmosferze azotowej. Azot wnika w powierzchnie elementu.
Pokrywanie powierzchni Azotkiem tytanu to tworzenie warstwy azotku tytanu NA POWIERZCHNI elementu. Jest to technika PVD (Physical Vapour Deposition). Proces ten przeprowadza się w specjalnych piecach próżniowych. Najszerzej stosowaną techniką PVD jest reaktywne rozpylanie magnetronowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
sorber
Tata:)
![Tata:) Tata:)](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 13:18, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a to powaliło mi sie sorry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
double-bart
Początkujący
![Początkujący Początkujący](http://images26.fotosik.pl/251/537e2d897c5a8f1c.png)
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tarnowskie góry
|
Wysłany: Wto 19:42, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
dajcie se ludzie siana do głowy. te całe cylindry to jedna wielka sciema. po pierwsze to jest 8 szlif, ten tłok pierscienie to robi rzemieslnik w stodole, a po drugie to wał nie jest przystosowany na takie obciazenia. chcecie znac moje zdanie to odradzam lepiej zainwestowac w oryginalne czeskie czesci. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
ziggas666
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Wto 20:35, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
nie odpisuje sie raczej na tak stare tematy a cylek lepiej miec 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Ogar_tuning
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:52, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez popieram 50 ccm te 60 tki nic nie dają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
ziggas666
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 9:32, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
dają tyle mocy co stozek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Cartman
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Śro 11:44, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Lepiej zrobić szlif oryginalnemu czeskiemu cylindrowi, niż zakładać zestaw "tjuninkowy"... zapewniam, szlif da więcej! Na tym zestawie więcej pali, tłok puchnie i szybko to się zużywa... Miałem taki zestaw w motorynce więc wiem co mówię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|