zębatka zdawcza i cyl 60
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:14, 10 Gru 2009    Temat postu: zębatka zdawcza i cyl 60

Siemka, jestem tu nowy, mam nadzieje, że pomożecie. Mam kilka pytań. planuje kupic sobie cylinder 60cm3. (to już postanowione i prosze nie pisac ze lepiej kupic po szlifie). Czy dobrym kupnem bedzie ten 60cm? czy doda mocy i prędkości? (dokupuje oczywiście wieksze dysze [ wieksza pojemnosc-wieksza dawka paliwa]). i czy dlugo docierać trzeba?

drugie pytanie- od czego pasuje zebatka zdawcza z 13 lub 12 zebami? i jaka byla by najlepsza dla mojego ogarka z tym cylinderkiem itp. podobno pasuje od wsk, to prawda? lepiej kupic 12, czy 13? i czy bardzo straci moc na tych zebatkach.

teraz pytanie gratis:P - czy wekkie wgniecienie na kolanku od tlumika moze zmiejszac moc? dzieki za odpowiedzi , bede wdzieczny:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:28, 11 Gru 2009    Temat postu:

Po pierwsze to nie 60 lecz 55ccm, czy dobry wybor nie powiem bo nie kupowalem a opinie sa podzielone... Zreszta i tak juz wybrales.

Co do zebatki po co kombinowac? Kupujesz od Jawy 50 i w czym problem, od WSK nie pasuje trzeba stoczyc troche z tego co czytalem.

A co do kolanka, lekkie wgniecenie nie ale wieksze jzu tak bo ogranicza przeplyw spalin co powoduje wiekszego mula.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:46, 11 Gru 2009    Temat postu:

no spoko, ale są w sklepach zębatki do jawy z 13z lub 12? i ktora byla by lepsza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:52, 11 Gru 2009    Temat postu:

Ktora lepsza to twoj wybor, w sklepach nie dostalem innej oprocz 11z, sprawdz na allegro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 14:02, 11 Gru 2009    Temat postu:

Ja powiem tak... Miałem takiego cyla i nie było źle. Jednak lepiej sobie 60ccm czeskie załatwić. Jeśli masz taką możliwość.

Docieranie to minimum 500km.

zębatki to 12Z powinna być ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:44, 11 Gru 2009    Temat postu:

a gdzie moge zakupić te 12 zebkową, ale w mieście? bo raczej na allegro nie bedzie mi pasowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:03, 12 Gru 2009    Temat postu:

W sklepie motoryzacyjnym z czesciami do motocykli... omg...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Sob 15:02, 12 Gru 2009    Temat postu:

1. 55ccm możesz odczuwać różnice i jak chcesz to kupuj.
2. Zębatka 12z będzie lepsza, mocny szybki, a na 13 to słaby będzie.
Nie zakładaj 13z przy docieraniu, przynajmniej przez 100km (jeżeli masz taką możliwość) bo będzie go mulić.
3. Będzie lekka różnica bo będzie słabszy przepływ spalin, i może go mulić.

Myślę że pomogłem.
POZDRO


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 16:52, 12 Gru 2009    Temat postu:

A po co większe dysze ? Wyreguluj dobrze ten gaźnik, większe dysze mocy Ci nie dadzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:18, 13 Gru 2009    Temat postu:

przeciez zakładając wiekszą pojemność warto zwiększyć dawke, przez co wieksza dysza. Chodziło mi o taką odpowiedz jaką dał mi kornel9797

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 15:41, 13 Gru 2009    Temat postu:

Jest pełno ludzi co mają cylinder 55ccm i nie słyszałem żeby ktoś większą dyszę dał, możesz w zwykłym gaźniku zwiększyć dopływ paliwa i będzie jeździć, a jak dasz większą dyszę to nic ci to nie da. Nie opłaca się nawet kasy w to walić tylko zwiększ dawkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:00, 13 Gru 2009    Temat postu:

kupie i sie zobaczy. o rezultatach was poinformuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Śro 18:15, 16 Gru 2009    Temat postu:

Przerabiałem już to z dyszami i na prawdę nie warto lepiej zostaw tak jak masz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Black Dog dnia Śro 18:23, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:15, 16 Gru 2009    Temat postu:

ale co, muli przez te dysze? czy jak? ale masz cylinder 55 czy serie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Śro 22:24, 16 Gru 2009    Temat postu:

Ludzie dysz na większe zmieniać nie trzeba jeśli już to na mniejsze bo kanały płuczące i ssący są mniejsze niż w czeskiej serii i mimo że mamy większą pojemność to i tak mniej paliwa wchodzi dla porównania mamy np wsk 125 i ona ma 7 koni a ma cylinder 125 ale już dt 80 na 12koni mimo że ma cylinder 80 wiem że to porównanie nie jest najlepsze bo dt ma lepszy zapłon gaźnik itp. ale chyba już wiecie o co mi chodzi dla przykładu możecie sobie zobaczyć jak wyglądają cylindry od japońskich 2sówów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin