Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xsenon852
Nowy

Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TsP
|
Wysłany: Śro 19:47, 28 Mar 2012 Temat postu: Zębatka duża czy mała? |
|
|
Witam.
Posiadam jawke 50ccm.
Mam pytanie...
Jaka jest lepsza zębatka na tył?
Duża czy mała?
Chodzi mi o to żeby była szybsza.
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
hondansr70
Częsty bywalec

Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 20:49, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Im z tyłu większa tym jawka wolniejsza czym mniejsza to szybsza Jeśli w ogóle będzie miała moc się rozpędzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 21:19, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A nie lepiej zdawczą zmienić niż z tylnią się męczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 21:57, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ojciec mi kiedyś opowiadał że od jakichś rometów do tyłu zakładali za młodych lat zębatki jakieś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 7:28, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
tia a jak to jechało wgl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 7:42, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
niewiem. to było za jego młodych lat , czyli koniec lat 70tych i początek 80tych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Czw 8:42, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Do Ogarów z 223 to można i było zębatkę z motorynki założyć, bo bębny były te same
Do Jawki nawet nie ma jak takiej zębatki zamocować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 9:45, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Im większa zębatka z tyłu tym więcej mocy ale wolniej jedzie, im mniejsza tym szybciej.. Taa. w teorii tak jest ale już nie w praktyce.. Poszukaj sobie mojego wykresu trakcyjnego dla jawki i zobacz gdzie już jej się kończy ta 'zabójcza' moc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 12:53, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
w teorii przełożenie powinno być tak dobrane aby na ostatnim biegu osiągała najwyższą prędkość przy obrotach odpowiadających maksymalnej mocy, jak plusminus zauważył i namęczył się żeby zrobić wykres to tam należy zajrzeć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|