Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Pią 13:19, 12 Gru 2008 Temat postu: Zębatka |
|
|
Siema, mam taki problem- nie wiem jaka jest najlepsza zębatka do mustanga! Mam z11 ale cośmizernie idzie... Proszę o rady...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotrekz1993
Nowy
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pierszyce koło tarnowa
|
Wysłany: Pią 14:07, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam ogara 200 ale z tył koło przerobione jest na koło od mustanga także mam zabatke 12z i zbiera sie szybko, a i v-max jest koło 70km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Pią 17:43, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No tak ale licz się z tym że rama ogara 200 jest lżejsza od mustanga!!! Mi idzie v-max 60km/h i chciałbym to zmienić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 13:32, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To załóż zębatkę 13z albo przerób z wsk na 14z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 8:47, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj swoim ogarem na zębatce 12z wyciągłem z wiatrem 78km\h ja osobiście polecam 12z ponieważ to jest optimum między przyśpieszeniem a szybkością maksymalną Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 9:56, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A właśnie jak zębatke bardzo z WSK przerabiać trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 11:05, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Przemo zębatki nie musisz tylko podpiłować karter bo jak dobrze pamiętam wsk ma 14z a do jawek góra bez przeróbek 13z Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 11:11, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A bardzo piłować trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 11:23, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ja wczoraj swoim ogarem na zębatce 12z wyciągłem z wiatrem 78km\h | widzę, że się Ciebie żarty imają Jednym słowem ściemę nam walisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 11:26, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym uwierzył gdyby powiedział 13z... A mi kolega kit wsadzał że jak założe 14z to 90km/h mi bedzie lecieć w porywach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 11:53, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
macq nie wierzysz to przyjedź do mnie i dam ci się przejechać ale ja nie powiedziałęm że tylko po zmianie zębatki na 12z jest jeszcze wiele innych przeróbek Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:39, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | macq nie wierzysz to przyjedź do mnie |
Daj dane na pw to po świętach z chęcią wpadnę.
Jeśli mówisz o jakichkolwiek przeróbkach to powiedz jakich. Juz sam fakt braku membrany wyklucza obroty powyżej 8000, czyli na 12z jeżdzisz max 70km/h. Co pokazuje Twoj licznik (pewnie skacze wskazówka ), to już nie mój problem, ale one pokazują sobie co chcą. W każdym razie bluźnisz pan. Za dużo miałem tych szrotów by uwierzyć w takie cuda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 14:14, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Niby dlaczego bez membrany nie może być 8000 obrotów?
http://www.youtube.com/watch?v=9Akf2s2TMc8
Tutaj nie ma membrany a obroty są wysokie na pewno powyżej 8000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:24, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Na jakiej podstawie sądzisz, że nie ma membrany? Klocka materiału który mocuje membranę wcale nie musi być widać. To raz. Dwa, że ten simson ma dobrze dobrany dyfuzor i generalnie wpada w rezonans. Na zwykłym symetryku to można sobie rowery wyprzedzać, bo się mieszanka będzie cofać- niestety. Nie zmieni nikt praw fizyki, więc prędzej uwierzę w UFO, jak w 223 "pędzace" 80km/h na zębatce 12. No chyba, że z kasprowego z lawiną to ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1993
Wymiatacz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 15:37, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zgredzik11 napisał: | Mi idzie v-max 60km/h i chciałbym to zmienić... |
I tak o te 15km/h za dużo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|