Zapłon bateryjny. Wszystko co potrzebne i rozwiązania.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pavloor
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 11:51, 26 Wrz 2007    Temat postu: Zapłon bateryjny. Wszystko co potrzebne i rozwiązania.

Witam, na samym poczatku przepraszam ze robie nowy temat ale wszystkie inne mnie nie satysfakcjonują. A więc tak chodzi mi o zasilanie z akumulatora. Wszystkie swiatla, klakson i oczywiscie swieca zeby byly podlaczone pod akumulator. Z tego co wiem beda potrzbne 3 cewki zaplonowe do ladowania i uklad greatza (ale niewiem jkie parametry). Jaki akumulator itd. Jestem zielony w sprawach zwiazanych z elektronika i prosze o wyrozumiałość. Z góry dziekuje. I zeby napiecie bylo na 12v.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Śro 13:47, 26 Wrz 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] poczytaj tam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:56, 26 Wrz 2007    Temat postu:

a co do napięcia 12 V to będziesz musiał przewijać cewki.... ogólnie nie polecam jeśli jesteś zielony, a do czego Ci potrzebne napięcie 12 V?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavloor
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:10, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Dzieki za odpowiedzi. Drogi administratorze strona która mi podajesz juz przejzałem i powiem ze jest dla mnie zbyt trudna. Nie jestem dzieckiem nobla i nie siedze w elektryce wiec prosze o pomoc. Wlasnie na tej stronie wyczytałem ze najlepiej zrobic na 12v i z tym sie teraz do Was zwracam co mi da taka instalacja??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:28, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Przypuszczam ze da ci mocniejsza iskre, lepsze swiatla itp... w koncu to 12v... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavloor
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 16:53, 01 Paź 2007    Temat postu:

A jak lepsza iskra to i chyba stala praca i lepsza silnika. Dobrze mowie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 6:17, 02 Paź 2007    Temat postu:

Zapłon bateryjny da ci mocną, jednolitą iskrę silnik będzie lepiej przepalał benę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin