Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:42, 25 Kwi 2007 Temat postu: Zaplon bateryjny (pytanie) |
|
|
Witam
Robie zaplon bateryjny ze strony przecinak.republika.pl i mam takie pytanie, czy moge miec tylko dwie cewki zaplonowe lub jedna w silniku?? Czy trzeba miec trzy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dagerstar
Początkujący
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 20:03, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a mozesz podac link do tego artukułu o tym z gory dzieki Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:18, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby co to ten "hebel" na schmeacie to jest przelacznik... Ja nie wiedzialem
Kumepl ma to zrobione. Silnik pali na pol kopa, nie gasnie na niskich obrotach, jest po prostu swietny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
omenn
Bywalec
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Śro 20:52, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Więć tak do zrobienia zapłonu bateryjnego musisz miec 3 cewki zapłonowe które łączysz razem równolegle ( czyli - z - , + z + ) i one wszyskie ładują aq. A iskra jest oczywiscie podawana z aq. Swiatła podłanczasz normalnie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:03, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A moge i swiatla do aku?? I czy nie gmeo zrobic ladowania z jednej albo dwoch??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 19:34, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ciekawe czy pociagnie instalacja, chyba mocniejsze magneto musiałbys mieć. u mnie było zmienione wszystko prawie w zapłonie i było całkiem innaczej ale ja nie dłubałem elektryki tlyko mechanik bo mnie szlag by trafił przy tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:16, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A ja dzisiaj elektryke robilem... Brdzo prosta jest Ladowanie mam z trzech cewek (w silniku milem trzy) i wszystko chodzi swietnie. Dowiadywlem sie jak to bedzie z tym ldowaniem z jednej lbo dwoch cewek. Jezeli nie byloby zaplonu bateryjnego to mozna, jak tylko na swiatla, ale jak zaplon to niebardzo, bo aku nie wyrabia... Czy jakos tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:01, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ma być zapłon bateryjny to muszą być wszystkie cewki, bo nie wydoi prądowo aku i będzie trzeba go doładowywać w małych odstępach. Zapłon pobiera ok. 15 W. Jak masz ładowanie z trzech, to masz zapłon bateryjny? Nie no to super i jak motek, pali z pół kopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|