Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 22:35, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | a teraz wkroczę ja
a więc tak:
opowiem ci moje patenty które mi się udały
1.jeżeli trasa będzie miała zakręty to dawaj zembatke 11
2.tłok zostaw jaki jest , najwyżej o jakies 3mm możesz ten płaszcz tłoka od strony gaźnika zamputować
3.oblokuj ją
4.rozwierc dysze, dostaniesz więcej paliwa
5. załóż stożkowy filtr i jak najwięcej zwiększ dawkę paliwa w gaźniku
6. skróć przepustnicę od góry
7.splanuj głowicę
8. wyciąg połowę bebechów z tłumika i wyczyść cały układ wydechowy
9 . dopompuj koła na kamień tak żeby dętki mało nie pękły
10. jeżeli masz zbyt naciągnięty łańcuch to go popuśc ( sam tego doświadczyłem)
przy tych przeróbkach jawka powinna lekutko wyciągnąć 80 km/h na zembatce zdawczej 11 | dziecko drogie nie szerz herezji bo jeszcze ktoś posłucha. jedyna sensowna wzmianka jest o splanowaniu głowicy i wypruciu wydechu
noi z 11z jeśli będzie dużo wzniesień i zakrętów.
jeśli prosta krecha to zależnie od długości dałbym 11 albo 12 z
chodzi o to czy lecisz na przyspieszenie czy na v-max.
jeśli to jakaś dłuższa trasa po drogach to można by się pokusić o 13z
ale najpierw zrobiłbym testy na trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 12:36, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wywalenie bebechów z tłumika nic nie daje oprócz głośności holipa. (jeśli nie ingerujesz w komore rozprężną)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 13:27, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli dasz na bogato mieszankę to daje.
tylko wtedy pali więcej i w spalinach masz cenną zupę
btw. młody jeździ bez bebechów e tłumiku już drugi rok i z tego co mówił to po wypruciu ich idzie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 13:30, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No ok. Ale ja mam swoje zdanie ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Czw 15:52, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: | No jawek 50 niestety błąd Ogar i jawka różnią się rozmiarem tylnego koła więc dla ogara : 8729 rpm
jawki : 9275 rpm
(na tylnej zębatce 55z a przedniej tak jak mówisz 12z)
ps jak by ktoś chciał, to moge obliczyć prędkości obrotowe na jakim biegu, zębatkach, prędkościach kmh i rozmiarach koła. |
A i tu cie mam , zauważ że koło ogara jest większe i ma większą zębatkę a koło od jawki na odwrót co się wyrównuje
Mniejsza/większa zębatka - większa/mniejsza prędkość
Mniejsze/większe koło - mniejsza/większa prędkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperpro96
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice skierniewic
|
Wysłany: Czw 19:13, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli ma standardowego sima bez przeróbek to powinienes wygrać , ale jak ma chociaż cylek większy to nie masz szans i jeszcze do tego 4b
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 14:07, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jawek 50, zakładając na przełożeniach 55z z tyłu i 12z z przodu czytaj uważnie moje posty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub350
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:43, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|