Wyścig
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Pon 21:06, 21 Mar 2011    Temat postu:

jak jest z ciebie dobry kierowca to nawet ruszając z 1 dobrze dasz radę wystartować zależy jaki to ma być dystans np 100m polecił bym ci wsadzić 11z wtedy będziesz miał przyśpieszenie i na tak krótkim dystansie powinieneś dać rade utrzymać pozycję Very Happy a jak jakiś długi to 13z i lecisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 21:08, 21 Mar 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
Prosze, masz butle z tlenem? Odkręć ją tak, żeby lekko dmuchała i do wlotu filtra powietrza... Zobaczysz efekt.


tak. zobaczę z chęcią jeśli zademonstrujesz u siebie w motorowerze. mogę załatwić butlę z tlenem. dużą ? średnią ? małą ? mam nawet na stanie ze 3 różne. wystarczy zawieźć do napełnienia.

będzie za ubogo co poskutkuje wzrostem temperatury , a chyba wiesz czym skutkuje przegrzanie silnika ?


więcej tlenu musi się równać więcej paliwa. zapamiętaj na przyszłość

btw. w przypadku wtrysku podtlenku azotu stosowany jest dotrysk paliwa jakbyś nie wiedział


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:42, 22 Mar 2011    Temat postu:

Posłuchałem rad kupiłem Drugi silnik
Ten który mam miał remont ale kilka lat temu
Teraz pomóżcie jak zrobić ten silnik by wycisnąć z niego jak najwięcej mocy Very Happy
Remont zacznę jak zrobię miejsce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Wto 20:08, 22 Mar 2011    Temat postu:

ale teraz jest kwestia czy to chcesz osiągnąć inwestując w to kasę czy nie?>?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:18, 23 Mar 2011    Temat postu:

Czy inwestować trochę na pewno włożę
Jakiś kosztorys
Dla zainteresowanych ma 3 pierścienie na tłoku Very Happy fabrycznie czy tuning


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 19:13, 23 Mar 2011    Temat postu:

holipa napisał:
kondzio56 napisał:
Może zamiast denaturatu nitrometanu domieszaj tylko nie więcej jak 5% mieszanki bo Cię nie Simson wyprzedzi tylko własna głowica Very Happy

fery kurfa fany Very Happy
daj mi nitrometan w ilościach niezbędnych do testów to przystosuje silnik jawki do jazdy na nim
Masz marzenia czasem Laughing Zrób taki silnik i pochwal się, bo jak narazie jesteś teoretykiem. Paliwo RC masz na allegro, albo w modelarskim, kup sobie, podobno bogaty jesteś. Przewiduję, że co byś nie zrobił, to korba wyjdzie bokiem, albo wywali głowicę. Testowałem kiedyś RC i niestety, żeby silnik pracował na tym paliwie więcej jak parę motogodzin, to do wywalenia jest wszystko, przede wszystkim korba i wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 9:19, 24 Mar 2011    Temat postu:

bo to paliwo jest za suche i ma za dużą temperaturę spalania. wszystkie zabawki RC też nie pojeżdżą dużo , trzeba co kilka godzin jazdy wymieniać elementy silniczka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:04, 25 Mar 2011    Temat postu:

A może gażnik zmienic ??
Od czego założyć najlepiej ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Pią 21:12, 25 Mar 2011    Temat postu:

Kolego poczytaj sobie tematy na tym forum o tuningu owych silników . Nie ma sensu nabijać bezsensownych postów . Pamiętaj : Zanim coś zrobisz 2 razy pomyśl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pon 20:21, 16 Maj 2011    Temat postu:

a teraz wkroczę ja Very Happy
a więc tak:
opowiem ci moje patenty które mi się udały
1.jeżeli trasa będzie miała zakręty to dawaj zembatke 11
2.tłok zostaw jaki jest , najwyżej o jakies 3mm możesz ten płaszcz tłoka od strony gaźnika zamputować
3.oblokuj ją
4.rozwierc dysze, dostaniesz więcej paliwa
5. załóż stożkowy filtr i jak najwięcej zwiększ dawkę paliwa w gaźniku
6. skróć przepustnicę od góry
7.splanuj głowicę
8. wyciąg połowę bebechów z tłumika i wyczyść cały układ wydechowy
9 . dopompuj koła na kamień tak żeby dętki mało nie pękły
10. jeżeli masz zbyt naciągnięty łańcuch to go popuśc ( sam tego doświadczyłem)
przy tych przeróbkach jawka powinna lekutko wyciągnąć 80 km/h na zembatce zdawczej 11


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Pon 20:23, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 20:58, 16 Maj 2011    Temat postu:

Oj sportlen sportlen. Żeby jawka wyciągnęła 80 km/h na zębatce zdawczej 11 zębów musiała by osiągnąć dokładnie 10,11875 tyś obrotów na minute. Pozdro. A tjuning według ciebie to same jakieś bzdury... Rozwierć dysze; pozdro. Stożkowy filtr i największa dawka paliwa; pozdro. I wiele wiele innych bzdur. Niech ktoś mi pomoże go ukierunkować na dobrą drogę bo tego się czytac nie da ;p

ps obroty w jawce obliczam dzięki specjalnemu programikowi czeskiemu Very Happy przydatny do obalania takich teorii Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 21:04, 16 Maj 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
Niech ktoś mi pomoże go ukierunkować na dobrą drogę bo tego się czytac nie da ;p

Walka z wiatrakami.. wiatrakiem.. I ja bym Ci sportlen radził się tutaj nie wypowiadać zanim komuś przyjdzie do głowy słuchać Twoich rad..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matpil94
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Suchowola

PostWysłany: Wto 19:00, 17 Maj 2011    Temat postu:

ja dopiero będę fikal do simów jak zaloze 70ccm a na oryginalnym z simem to nawet nie rób sobie lipy i zainwestuj w porządny cyl itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 19:12, 17 Maj 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
Oj a 80 km/h na zębatce zdawczej 11 zębów musiała by osiągnąć dokładnie 10,11875 tyś obrotów na minute.


a na 12z jest to równe 8tyś obrotów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 19:51, 17 Maj 2011    Temat postu:

No jawek 50 niestety błąd Very Happy Ogar i jawka różnią się rozmiarem tylnego koła więc dla ogara : 8729 rpm
jawki : 9275 rpm
(na tylnej zębatce 55z a przedniej tak jak mówisz 12z)
ps jak by ktoś chciał, to moge obliczyć prędkości obrotowe na jakim biegu, zębatkach, prędkościach kmh i rozmiarach koła.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Wto 19:53, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin