Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Pon 21:06, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak jest z ciebie dobry kierowca to nawet ruszając z 1 dobrze dasz radę wystartować zależy jaki to ma być dystans np 100m polecił bym ci wsadzić 11z wtedy będziesz miał przyśpieszenie i na tak krótkim dystansie powinieneś dać rade utrzymać pozycję a jak jakiś długi to 13z i lecisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 21:08, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: | Prosze, masz butle z tlenem? Odkręć ją tak, żeby lekko dmuchała i do wlotu filtra powietrza... Zobaczysz efekt. |
tak. zobaczę z chęcią jeśli zademonstrujesz u siebie w motorowerze. mogę załatwić butlę z tlenem. dużą ? średnią ? małą ? mam nawet na stanie ze 3 różne. wystarczy zawieźć do napełnienia.
będzie za ubogo co poskutkuje wzrostem temperatury , a chyba wiesz czym skutkuje przegrzanie silnika ?
więcej tlenu musi się równać więcej paliwa. zapamiętaj na przyszłość
btw. w przypadku wtrysku podtlenku azotu stosowany jest dotrysk paliwa jakbyś nie wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub350
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:42, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Posłuchałem rad kupiłem Drugi silnik
Ten który mam miał remont ale kilka lat temu
Teraz pomóżcie jak zrobić ten silnik by wycisnąć z niego jak najwięcej mocy
Remont zacznę jak zrobię miejsce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Wto 20:08, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ale teraz jest kwestia czy to chcesz osiągnąć inwestując w to kasę czy nie?>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub350
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:18, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Czy inwestować trochę na pewno włożę
Jakiś kosztorys
Dla zainteresowanych ma 3 pierścienie na tłoku fabrycznie czy tuning
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 19:13, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
holipa napisał: | kondzio56 napisał: | Może zamiast denaturatu nitrometanu domieszaj tylko nie więcej jak 5% mieszanki bo Cię nie Simson wyprzedzi tylko własna głowica |
fery kurfa fany
daj mi nitrometan w ilościach niezbędnych do testów to przystosuje silnik jawki do jazdy na nim | Masz marzenia czasem Zrób taki silnik i pochwal się, bo jak narazie jesteś teoretykiem. Paliwo RC masz na allegro, albo w modelarskim, kup sobie, podobno bogaty jesteś. Przewiduję, że co byś nie zrobił, to korba wyjdzie bokiem, albo wywali głowicę. Testowałem kiedyś RC i niestety, żeby silnik pracował na tym paliwie więcej jak parę motogodzin, to do wywalenia jest wszystko, przede wszystkim korba i wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 9:19, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
bo to paliwo jest za suche i ma za dużą temperaturę spalania. wszystkie zabawki RC też nie pojeżdżą dużo , trzeba co kilka godzin jazdy wymieniać elementy silniczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub350
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:04, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A może gażnik zmienic ??
Od czego założyć najlepiej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Pią 21:12, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego poczytaj sobie tematy na tym forum o tuningu owych silników . Nie ma sensu nabijać bezsensownych postów . Pamiętaj : Zanim coś zrobisz 2 razy pomyśl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pon 20:21, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a teraz wkroczę ja
a więc tak:
opowiem ci moje patenty które mi się udały
1.jeżeli trasa będzie miała zakręty to dawaj zembatke 11
2.tłok zostaw jaki jest , najwyżej o jakies 3mm możesz ten płaszcz tłoka od strony gaźnika zamputować
3.oblokuj ją
4.rozwierc dysze, dostaniesz więcej paliwa
5. załóż stożkowy filtr i jak najwięcej zwiększ dawkę paliwa w gaźniku
6. skróć przepustnicę od góry
7.splanuj głowicę
8. wyciąg połowę bebechów z tłumika i wyczyść cały układ wydechowy
9 . dopompuj koła na kamień tak żeby dętki mało nie pękły
10. jeżeli masz zbyt naciągnięty łańcuch to go popuśc ( sam tego doświadczyłem)
przy tych przeróbkach jawka powinna lekutko wyciągnąć 80 km/h na zembatce zdawczej 11
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Pon 20:23, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 20:58, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oj sportlen sportlen. Żeby jawka wyciągnęła 80 km/h na zębatce zdawczej 11 zębów musiała by osiągnąć dokładnie 10,11875 tyś obrotów na minute. Pozdro. A tjuning według ciebie to same jakieś bzdury... Rozwierć dysze; pozdro. Stożkowy filtr i największa dawka paliwa; pozdro. I wiele wiele innych bzdur. Niech ktoś mi pomoże go ukierunkować na dobrą drogę bo tego się czytac nie da ;p
ps obroty w jawce obliczam dzięki specjalnemu programikowi czeskiemu przydatny do obalania takich teorii )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 21:04, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: | Niech ktoś mi pomoże go ukierunkować na dobrą drogę bo tego się czytac nie da ;p |
Walka z wiatrakami.. wiatrakiem.. I ja bym Ci sportlen radził się tutaj nie wypowiadać zanim komuś przyjdzie do głowy słuchać Twoich rad..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matpil94
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Wto 19:00, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja dopiero będę fikal do simów jak zaloze 70ccm a na oryginalnym z simem to nawet nie rób sobie lipy i zainwestuj w porządny cyl itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 19:12, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: | Oj a 80 km/h na zębatce zdawczej 11 zębów musiała by osiągnąć dokładnie 10,11875 tyś obrotów na minute. |
a na 12z jest to równe 8tyś obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 19:51, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No jawek 50 niestety błąd Ogar i jawka różnią się rozmiarem tylnego koła więc dla ogara : 8729 rpm
jawki : 9275 rpm
(na tylnej zębatce 55z a przedniej tak jak mówisz 12z)
ps jak by ktoś chciał, to moge obliczyć prędkości obrotowe na jakim biegu, zębatkach, prędkościach kmh i rozmiarach koła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Wto 19:53, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|