Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BUDZIK
Początkujący

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:18, 29 Gru 2010 Temat postu: Wydech samorÓbka ogar 200 |
|
|
Siema.słyszałem o wydechu samorÓbce (rezonansowym) który poprawia osiągi i własnie szukam schematu jak taki wydech zrobic ale nigdzie nie moge znaleść (Jesli ktoś tak owym schematem dysponuje to bardzo proszę o pomoc). Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BUDZIK dnia Śro 12:20, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 12:39, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest oryginalny czeski schemat, ale powiem ci że zrobienie takiego tłumika to nie jest taka prosta sprawa, musisz mieć migomat, blachę min. 1mm, nożyce do blachy, szlifierkę kontową, i inne podstawowe narzędzia, taki tlumik najlepiej wykonać wstępnie z grubego papieru, a później przenieść wszystkie elementy na blachę i dopiero wtedy powycinać, w przeciwnym wypadku możesz zmarnować tylko blachę
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tara512
Częsty bywalec

Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Śro 15:11, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Matko ile razy można pisać że ten schemat jest do silnika full porobionego do serii się nie nadaje jak ktoś się będzie pier@@$#4 przy robieniu spawaka to niech sobie robi wyliczony a nie taki który może nawet osłabić silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianek
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 13:37, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tlumik oryginalny jest najlepiej i najoptymalniej obliczony pod odblokowany silnik. nie radze robic tlumikow bo to ciezka rzecz i jeszcze moglby oslabic silnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 18:27, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
One były liczone? Na palcach chyba... Tłumiki w jawkach to porażka i nic tego już nie zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 21:12, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Macq wg mnie oryginał nawet dobry jest, silnik ma dość duży moment obrotowy jeżeli go przerobimy sensownie.
Co do wypowiedzi kolegi powyżej
Cytat: | Matko ile razy można pisać że ten schemat jest do silnika full porobionego do serii się nie nadaje jak ktoś się będzie pier@@$#4 przy robieniu spawaka to niech sobie robi wyliczony a nie taki który może nawet osłabić silnik | . Przy serii spawak ten podnosi moc do 4km minimalnie osłabiając moment oraz przenosi moc maksymalna w inne partie obrotów. Tutaj fotka myślę ze wszystko jasne
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:44, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Macq wg mnie oryginał nawet dobry jest, silnik ma dość duży moment obrotowy jeżeli go przerobimy sensownie. | No właśnie, jeśli przerobimy. Pomijam tu fakt głośności oryginalnego wydechu i problemów z uszczelnieniem. Niemcy wykminili o wiele lepsze tłumiki do swoich simsonków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 21:46, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ale jawke zaczęli robić pod koniec lat 60 a Niemcy simsona w 82 wiec jest różnica,poza tym Niemieckie motory zawsze były dopracowane lepiej niz Czeskie i polskie wyroby. Co do uszczelniania ja nie miałem takich problemów po prostu gwint na kolanku i w rurze musi być idealny i tyle, Spawaka z Czeskiego schematu też miałem ale to inna historia xDD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Nie 21:47, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:07, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Oryginalne tłumiki nie są najlepsze jednak można poprawić ich działanie na podstawie patentu pana Leśnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pon 14:27, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kawula9 napisał: | Oryginalne tłumiki nie są najlepsze jednak można poprawić ich działanie na podstawie patentu pana Leśnika. |
co to za patent bo nie jarze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianek
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 20:12, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tak niby niemcy tacy super poobliczali swoje tlumiki najlepiej. "jawka a simson to zupelnie inna klasa motoroweru" "nie porównuj jawki do simsona" takie komentarze najczesciej slyszymy. jednak biorac pod uwage ze silnik jawki zostal skonstruowany w lata 60! to simsony w tamtym czasie to byly komarki napedzane nie silnikiem a pedalami. tak lekko tylko metaforyzuje ale jawki to byly jedne z najleprzych silnikow!!! ludzie!!! Mucie] zgadzam sie z toba!! widzieliscie wtedy simsona wprowadzonego do masowej produkcji o takich osiagach jak jawka?? nie!
moze troche odbieglem od tematu ale tlumiki jawki sa do jawki dobre takie moje zdanie i nic nie trzeba zmieniac, to co fabryka dala tak jest fajnie! a jesli chcemy motorkami osiagac zawrotne predkosci, to kupmy sobie mz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Pon 20:13, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|